Nekad Melvin | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199804271502/

Ditt Hex-ID: steam:11000016de94b8e

Vad är din discord tagg? G63

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-14 200024.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja för att jag pittade grabben som va framför mig satt och pittade och hättsade på tryggghansa och ville inte göra något där inne så körde sedan ut och pittade han utanför trygghansa men så när jag hade pittat han så skriver min vän att de är dem dem har krig med så han kom och plockade han och jag kollade om hans bil gick och köra men va sönder så tog sen min bil och körde tbx till trygghansa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. han pittade+hättsade på th så körde efter hans en när han körde ut och pittade han lite löst i röver så han flög in i ett träd sen skrev min kompis då till mig att de ha dem han hade krig med så han kom och plockade han jag hoppa in i hans bil kollade om den funka men de gjorde den inte så tog min bil igen och körde in till th igen och sen stängde jag av efter ett tag och fick reda på att min vän vart bannad istället för mig men fast han igentligen inte gjorde ett fel men sen skickade han in en bann överklagan men sen nu får jag för krim utan krim för att pitta visst inte om att de va kriminellt då hade jag alldrig gjort de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både ja och nej för ja jag pittade men kö utan krim gjorde jag alldrig inte mitt fel att han hade krig med dem.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ska jag vara hel ärligt så har jag faktiskt glömt bort varför jag har blivigt bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja ge fan i att köra efter han och bara stanna inne på trygg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att pitta men inte att köra utan krim eler vad man ska säga för gjorde inget pittade ju bara och sen för han plockar han blir jag bannad för de.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de fattar jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka