Accepterad mfbamse | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mfbamse

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199471987866

Ditt Hex-ID: 11000015a1b0c9a

Vad är din discord tagg? mfbamse

Vem var det som bannade dig? Hapyxz

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för han värkar ju inte veta hur man ska göra han banna mig utan grundligt bevis och inte bett mig sluta. mina reports har ej handlat om samma saker varje gång

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev ba de när ja stog i gäng huset inget mer än de

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ban för dom ej bett mig sluta och ej sagt konsekvenserna skulle va så jag hade inte någon anning borde inte staffs kunna ta många reports utan att bli sura o banna?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev anklagad för vdm men skrev ban överklagan o fick komma in efter typ 30 min

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jadu att staffsen inte markerar som färdligt när ja inte fått min hjälp

Har du lärt dig någonting efter din ban? att ni staffs blir sura om man report

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka