Inaktuell Mex | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mex

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mose

Ditt discordnamn: Mex#1737

Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2007

Varför ska just du bli staff? Jag har varit staff i alla möjliga fivem servrar innan jag började på Unive.
Jag har även ägt en rp server. Jag är en mogen, aktviv och kunning person som kommer att hjälpa til i erat staff team väldigt mycket. Jag kommer att spela minst 2 timmar varje dag och den största tiden av det så kommer jag att hjälpa folk så att de har den bästa möjliga rpn här på Unive. Jag kommer även att be många av mina fivem vänner att testa Unive( Jag har jävligt många kontakter).
Jag vet att de kommer älska denna servern eftersom den är den största Fivem servern i Sverige. Jag har massa erfarenheter som inte många vet.
Jag håller på att lära mig göra ymaps och mlos, jag kan göra kläder/ped, jag kan fivem deva så om det skulle behövas hjälp med det så kan jag, jag är en bra mentor/ledare, jag kan hantera min ilska bra, och så mycket mer.
Som sagt jag är en snabblärd person som kan väldigt mycket.
Jag har sätt folk i servern som kan en av sakerna som jag kan. Men jag kan alla.
Jag kommer kunna göra allt jag kan för att hålla servern uppe även för att jag älskar att se när alla har så kul när dem rpar.
Tack för mig. :)

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Jag kommer så klart vara aktiv varända dag runt 15 timmar bokstavligen. Minst 2 timmar om jag inte har tid. Stor del av den tiden ska jag ta ärenden som staff för att alla ska ha en bra rp på servern. Jag har varit staff på andra stora servrar innan jag lämna för Unive och edå var jag aktiv 24/7.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i några månader. Men har lämnat discorden några gånger pågrund av att jag har blivit hackad. Jag blev nyss medlem men jag kan somsomsagt många delar inom rp.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff i en av de största servrarna i Sverige.
Jag har varit staff i varäna slags Fivem server typer som finns så jag kan ganska mycket regler.
Jag har alltid varit en aktiv och hjälpsam person och har varit staff och clothing dev på flertal servrar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag gillar dessa områden jag valt. Jag kommer ranka vilka jag helst vill jobba inom. 1. Kriminell 2. Rp 3. Donation 4. Support

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka