Antagen Loffe | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loffe

Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Ditt discordnamn: Loffere.

Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2009

Varför ska just du bli staff? För att jag är bra på att lösa både problem och att få folk att fatta lite mer om vad som är fel och rätt. Jag är bra på att hålla en lung ton. Har varit staff för och vet vad jag håller på med. Såklart så kan jag förbättras för det kan alla men gillar verkligen att vara staff och tycker det är kul. Jag bidrar med att förbättra rpn och att få folk att utveckla sin rp och gör gärna detta då jag både har tid och tycker det är kul.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu tycker jag rpn är bra men kan utvecklas. För att få folk att förstå vad de gör fel och så behöver man ha en lung ton och låta de prata. Även kan man få folk att utveckla rp och om de förbättras så kommer själva unive förbättras.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Igenom att samarbeta och gå utifrån bevisen vi har. Alla har olika åsikter och kanske kompisar som inte rpar så jätte bra men vi behvöver alltid följa reglerna oavsett om man är bra eller dålig på det. Men alla är människor vissa gör fel men det är däför vi i staff teamet finns för att förbättra rpn och få folk att bli bättre på det. Men annars så följer vi reglerna och bevisen vi får in speciellt när det kommer till grövre brott. Alla regelbrott ska vi ta seriöst men det finns skillnad mellan att två gäng har skjutits när de inte har krig eller att en person har dött i en vdm på torget. Men ska endå ta arbetet seriöst och utgå från reglerna.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att följa bevis och reglerna på servern. Att ha en lung ton och inte höja rösten för då kommer man inget vart inom samtalet. Låta både parterna prata för sig och utföra arbetet proffesionellt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer antagligen få mindre rp tid på servern då jag både har skola och min fritid men annars har jag mycket mellanrum i mitt liv där jag inte gör så mycket och i mellan de tiderna så hade det varit perfekt att få in något jag tycker är kul och bra på. Så har minst 2 timmar om dagen att göra staff arbete om jag inte ska iväg eller göra något speciellt som oftast händer få gånger på helger så har mycket tid för både staff arbetet och rpandet.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat lite från och till. Jag började spela unive förra året alltså 2024 men haft bans som varat under en tid och haft lite personliga behov så har inte varit aktiv på datorn. Men nu har jag börjat spela igen ganska mycket och är sjukt sugen på att göra lite staff arbete då det är kul och något jag njuter av.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff på unive förr som MA men slutade vara aktiv då sommaren började närma sig när jag vart staff så hade inte så mycket tid för mitt arbete. Annars tyckte jag det var sjukt kul att vara staff och var bra på min grej.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Har inte så mycket erfarenhet inom de andra delarna men hade såklart varit kul att pröva på men inte helt redo för just den positionen vill först komma in lite i de jobben som jag gillar mest och är bra på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka