Nekad Merov | Ansökan till Servervakt [slimpers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Merov

Välkänd Medlem
Meddelanden
3,266
Reaction score
300
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad heter du på discord? merov.

Ange ditt födelsedatum 6 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Skolvecka:
15:00 - 22:00 Varje dag.

Lov:
10:00 - 00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca 3 månader men har varit det längre

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan inte för tillfället. Titta gärna upp själva är 5 stycken gånger tror jag. Hex: steam:110000102c1d6f8

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hålla servern fri från lallare. Underlätta för Unives Staff Team och kunna hålla koll på servern lite lätt. Servervakter har som uppgift att inte leta upp problem utan att dom kommer till än själv. När man väl får ett problem så återgärdar man det snabbt och skickar ut o ban-bevis vid förlängning.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag har tidigare erfarenheter inom Unives Staff Team. Jag kan alla kommandon och vet hur man beter sig, simpelt. Jag vet att man inte ska använda sina till exempel perms på ett sätt som är ”abuse”. Jag vill även bli servervakt pågrund av att jag nydligen blivit demotad men aldrig fick servervakts rollen. Vill kunna starta någonstans istället från 0 så jag vill bli servervakt pågrund av det även.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption = Du bryter mot Unives regler och för exempel så har du en vän, du ser han göra GROVA regelbrott men väljer att inte ta återgärder för det är din vän.

Abuse = Du använder dig av till exempel ”svban” för att lalla med din polare eller noclipar från torget till sjukhuset för att slippa gå eller ta bil.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka