Accepterad melwin98 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melwin98

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/gitanabavi/

Ditt Hex-ID: steam:110000159def9b9

Vad är din discord tagg? monjabi alsafar#8290

Vem var det som bannade dig? watan

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? på grund ut av att jag tjuv koplade en bil på piren samtidigt som jag frågade om jag fick testa hans bil och det var dumt utav mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var ju först på piren och hägde med honom sen gjorde jag ju det där att tjuvkoppla hans bil sedan så tog jag snabba busen till vårat gänghus och tog våran cross och körde utan för vårat gänghus och tänkte dra ner på piren och chilla lite med min polare joakim och vissa han vår cross

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban efter som jag tjuvkopplade hans bil på piren, men som sagt att jag vet ju att jag har gjort fel och jag ska inte göra det igen. och vi har precis öppnat upp ett gäng och jag är ju såklart super glad och exaltertad och därför så tänkte jag mig inte för när jag gjorde det. och jag har såklart fattat att jag har gjort fel, och det är såklart bra att ni bannar folk så att man lär sig av sina misstag. och det var ju väldigt dumt av mig. och nu vet jag att det här inte är en fråga jag har nu påsklov och vill kunna rpa så mycket som möjligt när jag inte har skola och för att jag gillar den här servern sjukt mycket

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigre och dom grejerna har jag inte upprepat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte tjuvkopplat hans bil på piren och tänkt mig för istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och jag kommer inte upprepa det igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de är klart

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka