Accepterad Melwin420 | Whitelist ansökning {Alex / Goggle}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

QuZi

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198947028673/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin Andersson

Vad är ditt discord namn? OptipoW#9539

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Torkel Clarin är en man som är 26 år gammal.

Torkel är en familjefattig kille med noll nära och kära. Torkel är en kille som är osäker, osäker på vad andra tycker och tänker om honom. Han har en drivkraft som han gillar, göra nya saker och lära sig nya saker, med detta menar jag att han är lättlärd och mångsidig. Han har inte drivkrafter inom något specifikt yrkesområde eller drivkrafter som är relevanta på en specifik arbetsplats där du söker jobb och dels sin uppväxt i skolan, men kan ändå ha drivkraften att vilja göra ett bra jobb, tex genom att vissa bra sidor och visar sina känslor rätt så hårt, inte bara på insidan utan verkligen kan visa sina känslor. kunna göra den andra glad. Detta har Torkel gjort hela sin uppväxt och sedan glömt av sig själv. Torkel lever ett lagligt liv med mycket skratt och prat. Mina mål med karaktären finner jag inte, jag siktar inte högt utan jag känner att de får komma med tiden vart Torkel hamnar, Torkel kanske inte ens hamnar någonstans utan lever sitt liv på gatan, inte på en kriminell sida iallafall.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag alltid försöker göra mitt bästa och inte ge upp direkt när nåt hände som jag ej hade tänkt mig. Tillföra mycket realism inom mitt rollspel. Men viktigast av allt tycker jag är att jag själv har kul, men även också märka att andra har kul nära mig när jag rollspelar.

Jag är noga med att anpassa mig efter typen av spelare jag har kring mig, om man alltid gör sitt bästa och anstränger sig för andras skull när jag rollspelar så kommer man i det långa loppet få tillbaka på precis samma sätt. Ibland innebär det att man får ligga med en timer jättelänge, ibland innebär det att man får offra lite av sig själv och i mitt rollspel.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag kan bidra med goa, roliga och långa kvällar eftersom jag har ett stort sinne för humor, jag kan även bidra med ett seriöst rollspel vilket jag anser är en viktig beståndsdel hos en person som söker Whitelist till en server som denna. Jag kommer även bidra med att alla ska ha kul och att inte lämna någon bakom eller utanför. Jag vill bjuda på mig som jag tycker alla borde göra och att alla ska ha kul.

Hur hittade du Multistaden? Suttit och läst igenom dom flesta FiveM servrarna nu och jag fastnade extra mycket för eran då det känns som man kan göra väldigt mycket med sin karaktär utan att bli för bunden till något speciellt. Och att man kan utveckla sin story rejält.

Vad har du för mål med ditt rollspel? De kan jag ju inte vet nu? En karaktär bygger man ju upp med tiden och rollspel, jag har inga mål utan jag spelar för att ha kul så har inga mål

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Vidare till muntlig intervju i discorden, sätt dig i väntar på intervju så kommer vi ta den så fort som möjligt. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka