Nekad Kungen_2374 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

0sk4ar00

Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Kungen_2374

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Torkel frölund 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Cool,grish o kriminell

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Torkel hade en väldigt tung start med dåliga föräldrar och en dålig förort. Efter en jobbig tid till tonåren så dör bägge föräldrarna och då väljer Torkel att bli kriminell men det finns en bra sida för han och där han vill bli en mekaniker på bilfirman. I framtiden så kommer Torkel äga hela bilfirman men gör fortfarande lite kriminella saker bredvid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till god krim rp samt göra väldigt många roliga scenarion såsom bankrån , juvelrån osv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara tänka på sig själv, exempel är när man är i en skottlossning så kan man låta motparten vinna ngn gång oxå o inte bara tänka på sig själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har ej brutit mot reglerna. Förut så sa jag upp rollerna men nu vill jag komma tbx.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Du ska ha respekt mot andra medlemmar. Inga rasistiska eller nazistiska uttryck mot spelare.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej detta är allt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka