Accepterad hanness | Medlem ansökning [duck]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hanness

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? haannes

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Cristiano Ronaldo, 22 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Fin, känslosam och snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Cristiano Ronaldos föräldrar var hippies och döpte honom efter fotbollsspelaren då dom tyckte om honom. Han har haft en speciell uppväxt med många upp och nedgångar, men de värsta som hänt var när han var 17 så hade han en guldfisk som han älskade men hans föräldrar tyckte inte om den. Den hette Torkel och var hans ända vän, men sen en dag så kom Cristiano hem från skolan och skulle gå på toaletten, när han öppnar dörren så ser han hur hans pappa spolar ner Torkel i toan. Sen denna dagen så har Cristiano inte pratat med sina föräldrar, han rymde hemifrån med tårar i ögonen. Denna händelsen lever med honom än idag 5 år senare och han tänker på de varje dag. Cristiano har stora planer för framtiden som exempelvis att börja jobba på Mekonomen vilket i stort sett är hans dröm. Så fort han får chansen att ta en intervju för Mekonomen så kommer han göra de.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska göra mitt bästa för att skaffa ett jobb för att få ''samhället att gå runt'' i rp världen. Jag skaffa ett jobb där det är Social RP och får prata och hjälpa andra mycket, (som Mekonomen) där man pratar med folk hela tiden och kan göra roliga grejer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan inte vinna alla gånger och det är inte heller kul överhuvudtaget att vinna hela tiden, ibland så är det mycket roligare att låta motparten vinna så att de kan blir roligt för båda parter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag blev vdmad av lallare en nyligen och jag blev arg och glömde rp:a på skadorna vilket var väldigt dumt. Detta lär aldrig ske igen, det hände en gång för mycket och var omoget gjort. Jag har lärt mig av det och förstår varför det blev som det blev och det var bara onödigt och dumt av mig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - Random death match, betyder att man dödar någon utan någon som helst anledning. VDM - Veichle death match, betyder att man. Metagaming, Suntförnuft och Social RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag anser att jag är passande för ett medlemskap då jag är intresserad av att skapa roliga scenarion och skaffa jobb samt ha väldigt roligt.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga - Duck

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga - Duck

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka