Accepterad Melwin | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Melwin

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 25 November 2006

Vad heter du på discord? Melwin#9325

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 582 timmar på Fivem

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Jag kommer vara inne runt 5-7 timmar nu på jullovet annars kommer jag vara inne runt 1-4 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? Bor varannan vecka hos min mamma och pappa, har då bara en dator som klarar av fivem hos min mamma så det blir ju varannan vecka jag kan vara inne

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 582 timmar på FiveM

Vad heter du? Sven Karlsson

Hur gammal är du? 21 år gammal är jag.

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill bli sjukvårdare för att hjälpa alla människor i samhället som är i nöd av vård. Jag tycker också Sjukvårdare jobbet är väldigt intressant då det händer mycket olika saker, Man träffar också nya personer man kanske inte skulle träffat så själva jobbet ger mycket mer möjligheter till andra saker i livet. Jag har alltid velat hjälpa personer då jag varit med om gånger då jag har behövt hjälp men ingen har funnits där.

Varför ska just du bli anställd? Varför just jag ska bli anställd är för att jag är en driven person som kommer brinna för jobbet och göra allt för att alla i samhället ska få hjälp och känna sig trygga, Jag kommer också vara en trevlig kollega som alla kan prata med om de behöver hjälp med saker inom jobbet eller utanför jobbet, Jag kommer vara en vaken person som ofta jobbar och inte bara jobbar för lönen

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag har tidigare erfarenheter inom yrket då jag har jobbat som sjukvårdare i denna staden innan då jag jobbade som överläkare sen så fick jag sparken för att det blev en ny chef och han sparkade alla, Själv tycker jag att jag har bra erfarenhet inom yrket, Jag vill samtidigt lära mig mer och mer inom yrket.

Berätta vad HLR är för någonting HLR står för Hjärt och Lungräddning, hjärt och lungräddning gör man när man håller för nässan och blåser med sin egna mun i personens mun så att deras lungor fylls med luft, sedan gör man tryck mot bröstkorgen, Och för att öppna personens luftvägar så sätter du ena handen på panan böjer bak huvudet och lyfter upp hakan med pek och långfinger och lägger örat mot munnen för att känna efter andetag och kolla på bröstkorgen för att se om den rör sig up och ner.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin innebär för mig att man kommunicerar med varandra ska det vara korta meningar men med mycket information och inte långa meningar, det ska gå fort och alltid avsluta med kom, Det ska inte vara något chitchat i radion som inte är viktig information.

Har du några andra frågor? Nej jag har inga andra frågor som jag behöver ställa.

Tillbaka