Ej Antagen Melvin123 | Chef-jobb ansökan [Securitas] [T] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin123

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
4
Vilken chefs-position ansöker du till? Securitas

Vad heter du i verkligheten? Melvin

Vad är ditt användarnamn på discord? 720melvin

Ange ditt födelsedatum: 9 April 2008

När fick du medlemskap på Unive? 2 och en halv månad sen. (14 mars)

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Ja, jag jobbar just nu som polis, tidigare har jag jobbat som fängelsevakt, privat-säkerhet och anställd hos securitas. Jag har även jobbat på båtbolaget, marjas och auto experten. Alla dessa jobb gör ju att du vänjer dig med att hjälpa andra, hålla huvudet kallt och integrera med allmänheten på servern.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtidsplaner är att höja aktiviteten mycket. Jag tycker securitas behövs på servern eftersom det är mycket slagsmål och sådant som polisen inte ofta gör något åt. Där kommer securitas in och håller koll så inte saker uppstår lika ofta. Jag ska även försöka ge ut bonusar till folk som förtjänar det beroende på deras aktivitet och professionalism.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara aktiv MINST 3h om dagen på vardagar, nu på sommarlovet är det uppemot 6-8 timmar per dag. Självklart är vissa dagar undantag men i det stora hela så kommer jag vara rätt aktiv.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka