Accepterad Melvin | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199804271502/

Ditt Hex-ID: steam:11000016de94b8e

Vad är din discord tagg? G63

Vem var det som bannade dig? wazy.ts

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-08 192528.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja för att jag hätsade mot dem men va mest på skoj tänkte att dem i den anndra bilen fattade de på de sättet jag snackade på. och ja att jag åkte tillbacka det finns väll inte så direkt en bra förklaring på de assa tyckte de va kul att dem blev arga men tänkte ju inte på rpn skull för ja skulle jag tänka på tp skulle jag bara dra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va och lagade min bil sen kom dem jag började små tjafsas med dem sen blev de värre och verre dem rikta 1 gång ur bilen så jag rikta tillbacka ur bilen och han säger då eyy vad riktar du på och då sa jag ju han sen hoppar han ut och sjutter sen kör vidare jag kör efter han hoppar ut och skutter igen sen kör jag backom ett ställe kolla om jag ser han såg inte han så hoppade in i bilen igen körde fram lite såg han hoppade ut och började skutta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja asså de va ju båda jag som gjorde fel men endå en felaktig tycker jag. ja jag skulle ju inte sitta och hätsa mot motparten och att jag körde efter igen kanske inte heller va så smart av mig men trudde inte dem skulle ta de så perssonligt att jag små tjafsas med dem och tänkte inte att dem skulle hoppa ut och börja skotta 2 gånger.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja blev bannad en gång för skickade gps när jag va död. och att jag försökte skicka till en sjukvådare i m någon annan gång när jag va död.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att för det första låta dem tjuvkoppla bilen och att vi bara åker vidare. 2 att inte återvända någon av gångerna när dom skött mot oss och bara försökta dra där ifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag absolut inte ska sitta och hätsa mot folk jag inte känner och e de så att någon skutter mot mig ska jag inte köra efter och försöka skutta mot de och bara försöka dra ifrån plattsen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja men de fattar jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka