Nekad Wigge67 | Ban Överklagan [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Everum1o!

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199217076272/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae96830

Vad är din discord tagg? Wigge67

Vem var det som bannade dig? issa

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo då jag inte valde att prata med ett par grabbar som hade skjutit mot tidigare typ 4 min innan som vi hade tappat bort, sen hittar vi dem och åkte upp till han såg att han hade en grabb i handen så vi trodde han va kiddnapad och frågade de men fick inget svar så då åkte jag längre upp sen dödade på vilket inte var de smartaste av mig för jag pradade inget med dem

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo de började med att jag och en kille åker upp till den här bilen som står och pratar med en av våra grabbar då hoppar min polare ut riktar dem kör i väg hoppar ut och får våra däck på bilen då kör vi ner till fängelset byter till min patent och sen åker för att leta upp dem, sen när vi hittar han då går hans bil sönder vi ser sen hur han hoppar ut med en grabb i handen så vi gissade på han va kiddnapad och frågar de får inge svar utan bara kan ni dra typ kommer inte ihåg, Men sen så valde jag att köra upp en bit för vi såg att dem började laga jag hoppar sen ut och skjuter båda vilket va dumt för jag hade knappt snackat med dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga de va de men samtidigt inte för vi hade skjutit mot dem innan och sen valt att vara diskreta och bytt bil och då tänkte vi dem skulle inte vetat de vilket gav oss en fördel men som sagt tror faktist de inte va en felaktig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja de har jag men de är mest för typ pling ljud vilket jag har tagit bort såklart samt fear rp och alla minna bans har jag lärt mig ifrån

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat fråga vilka dem va me när han kom upp till oss för att fått reda om dem va opps eller inte men de gjorde jag inte samt hade vi kunnat skita i att hitta dem men de gjorde vi inte heller

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka