Melvin varenhed
Icke Medlem
- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 0
Berätta vad som hände jag är lite ny på detta och så frågade jag några om dem kunde ge mig en bil och då sa dem att jag var dum i huvudet eller något i den stilen. då körde jag på dem vilket så klart vad jättefel och jag visste att de var fel men jag blev bara lite arg eftersom jag tyckte in att dem behövde vara kaxiga för de.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja och den var giltig de var bara dumt av mig
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag hade inte behövt bli så arg. extremt omoget av mig. även om dem var dumma mot mig så hade jag inte behövt bli så arg. de ska inte ske något liknande igen. min bror kan inte spela heller för vi spelar på samma ip och jag tycker synd om honom. sen hade jag ju inte behövt köra på massa folk. så enkelt är de. kontrollerat mina känslor på ett bättre sätt. jag hade bara kunnat lyssna på dem och dragit därifrån.
Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag lovar att jag ska beta mig nu. mina kompisar spelar och jag vill skaffa medlem och skaffa jobb hos Mekonomen. på de sättet tycker jag ändå att jag bidrar till servern och rpn. jag har också läst igenom reglerna en extra gång så nu har jag stenkoll.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja