- Meddelanden
- 131
- Reaction score
- 48
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönssons Fastighetsbyrå
Vad heter du IRL? Melwin
Vad heter du på discord? Mellevhc08
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? Varit medlem sen 2022 sen tog jag en paus och började spela igen för 6 månader sen.
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Ifall jag blir chef så kommer jag göra en aktivitets kontroll och rensa dom som är inaktiva. Efter jag gjort en rensning så kommer jag ha öppen intervju så jag kan anställa moget och aktiva folk som brinner för yrket. Jag vill att mina anställda ska vara trevliga och ha ett bra kundbemötande så dom ger företaget ett bra rykte. Jag kommer se över alla våra samarbeten och kommer försöka få in nya samarbeten med nya företag.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Jönssons i lite mer än 2 månader så jag vet hur jobbet fungerar.
Hur ofta kommer du vara inne? Måndag till Fredag: 17 till 22
Helg: 12 till 01 med pauser
lov: beror på om jag är hemma eller inte men 12 till 01 vanligtvis
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Melwin
Vad heter du på discord? Mellevhc08
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? Varit medlem sen 2022 sen tog jag en paus och började spela igen för 6 månader sen.
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Ifall jag blir chef så kommer jag göra en aktivitets kontroll och rensa dom som är inaktiva. Efter jag gjort en rensning så kommer jag ha öppen intervju så jag kan anställa moget och aktiva folk som brinner för yrket. Jag vill att mina anställda ska vara trevliga och ha ett bra kundbemötande så dom ger företaget ett bra rykte. Jag kommer se över alla våra samarbeten och kommer försöka få in nya samarbeten med nya företag.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Jönssons i lite mer än 2 månader så jag vet hur jobbet fungerar.
Hur ofta kommer du vara inne? Måndag till Fredag: 17 till 22
Helg: 12 till 01 med pauser
lov: beror på om jag är hemma eller inte men 12 till 01 vanligtvis
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? ja