Antagen Mellevhc08 | Chef-jobb ansökan [Gokart] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mellevhc08

Aktiv Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
48
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Go kart

Vad heter du i verkligheten? Melwin

Vad heter du på discord? Mellevhc08

Ange ditt födelsedatum: 23 April 2008

Hur länge har du spelat på Unive? Började spela år 2022 sen tog jag en rp paus och började spela igen för 1 år sen

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har varit Bitr Chef på Bäckhäst, Ledning på Trygghansa, Ledning på RTJ och ledning på andra jobb. Jag har mycket erfarenhet inom att vara ansvarig för saker och få saker att fungera, t.ex. att ha öppet ofta eller att skaffa bra och trevlig personal. Jag vet vad som krävs för att vara chef.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Ifall jag blir chef så skulle jag först kolla aktiviteten på alla anställda och dom som inte är aktiva kommer jag att rensa. Sen kommer jag ha intervjuer så att jag kan få mer och trevlig personal. Jag vill att alla anställda har ett bra och trevligt kundbemötande så att alla känner sig välkomna och så att man får ett bra rykte. Jag kommer införskaffa ett möte ca varje vecka där alla anställda samlas och pratar om vad som är bra och vad som kan förbättras. Jag kommer se över alla samarbeten och kanske skaffa nya. Jag kommer också fixa några event där man kan vinna priser. Sen med tiden så får man nya idéer

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef?
Måndag till Fredag: 17 till 23
Helg: 12 till 01 med pauser
lov: beror på om jag är hemma eller inte men 12 till 01 vanligtvis. ja, jag kommer ha tid för att vara chef

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Grattis!

Du har valts ut som chef till [sörens gokart].

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka