Ej Antagen Mellevhc08 | Chef-jobb ansökan [Marja-Lisas] [T] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mellevhc08

Aktiv Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
48
Vilken chefs-position ansöker du till? Marja

Vad heter du i verkligheten? Melwin

Vad är ditt användarnamn på discord? Mellevhc08

Ange ditt födelsedatum: 23 April 2008

När fick du medlemskap på Unive? Juni 2022

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit Bitr Chef på Bäckhäst, Chef på GoKart, Ledning på Trygghansa, Ledning på RTJ och ledning på andra jobb. Jag har mycket erfarenhet inom att vara ansvarig för saker och få saker att fungera, t.ex. att ha öppet ofta eller att skaffa bra och trevlig personal. Jag vet vad som krävs för att vara chef.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Ifall jag blir chef så skulle jag först kolla aktiviteten på alla anställda och dom som inte är aktiva kommer jag att rensa. Sen kommer jag ha intervjuer så att jag kan få mer och trevlig personal. Jag vill att alla anställda har ett trevligt kundbemötande så att alla känner sig välkomna och så att man får ett bra rykte. Jag kommer införskaffa ett möte ca varje vecka där alla anställda samlas och pratar om vad som är bra och vad som kan förbättras. Jag kommer se över alla samarbeten och kanske skaffa nya. Sen med tiden så får man nya idéer

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? mellan 3-4 timmar om dagen, sen beror de på om man har andra saker att göra men runt 3-4 timmar

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka