Inaktuell Mellebus | Ban Överklagan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mellebus

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
1
Länk till din steam profil: Melle

Ditt Hex-ID: 11000010c6f04d8

Vad är din discord tagg? melvinpetterson#8322

Vem var det som bannade dig? 320master

Bild på banmeddelande: 20230802155803_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag var dum nog att inte tänka mig för att skriva ut i blocket om basebollträ

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina polare åkte runt i min nya bil, efter en stund så sa mina kompisar att de skulle hjälpa mig att skaffa basebollträ. Jag tänkte mig inte för när jag skrev ut det och jag förstår att det var fel av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt korrekt ban där jag gjorde fel, detta var ett engångsmisstag som inte kommer hända igen!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av varje ban jag fått och inte gjort det igen. Denna bann kommer jag aldrig göra igen och hoppas ni förstår att jag vill komma tillbaka ig och rpa igen...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha tänkt mig för och inte skrivit ut det där i blocket!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag under några omständigheter inte ska skicka ut om basebollträn i blocket!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka