Accepterad Dannee | Ban Överklagan [—»𝓐𝓹𝓪𝓷«—]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dannee

Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
-5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198827995326

Ditt Hex-ID: steam:110000133b880be

Vad är din discord tagg? dannee1

Vem var det som bannade dig? A_P_A_N

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-24 232503.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det jag gjorde inte var helt okej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En grabb kom fram till mig vid trygghansa och frågade om jag hade några importer och då sa jag att jag inte hade några. Då valde han att sparka av mig från min cykel och kalla mig busunge sen åkte han iväg lite långsamt och jag sprang efter med mitt basebollträ en bit då jag blev arg. Sen hoppar han ut ur sin bil och riktar på mig och jag är hyfsat nära så jag springer fram emot honom och dödade honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och har tagit till mig vad som var fel och lärt mig av det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, har inte superbra koll på mina tidigare bans men vet att det inte handlar om så många bans och det sker inte ofta. Utav mina tidigare bans har jag lyssnat och tagit till mig vad som har gått fel och bättrat mig efter det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hållit upp händerna istället för att springa rakt emot honom eller inte ens sprungit efter honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag kommer att tänka ett steg längre innan jag gör saker för att säkerställa att allt går enligt reglerna och göra det på ett bra sätt så det blir kul för båda parterna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka