Nekad urmomshot.1 | Ban Överklagan [98vf]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

urmomshot.1

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199877660051/

Ditt Hex-ID: steam:110000172491d93

Vad är din discord tagg? vasterort1891

Vem var det som bannade dig? 98vf

Bild på banmeddelande: Skärmbild (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom hen tror att de i kriminellt syfte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i en bil med några vänner ett dolt nummer ringer mig o säger "jag har sett dig glida runt i en fet Audi kan jag få köpa den, jag skriver aa ge mig några min så skriver jag vart du kan komma" Jag skriver t han i Twitter "kom testa torget" sen tiden går inget händer o nu när jag skulle in är jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker de är en felaktig ban eftersom staff trodde de va i krim syfte. Jag vet att de bara fram till 00 men vill gärna rp ikväll.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske skriva på blocket för att inte se ut som i krim syfte somd e ofta kan. (jag kunde it skicka sms då han ringde på dolt)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Skriva i blocket när de gäller bilar osånt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka