Antagen mellebro | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mellebrur

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
-27
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Ditt discordnamn: mellebro

Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill kunna finnas och hjälpa staffteamet växa och bli ännu starkare. Jag märker hela tiden folk som gör massa grova regelbrott som att c-logga osv och jag vill kunna vara den som tar åtgärder och får bort dem så att alla kan ha roligt i spelet. Det är även väldigt lång väntetid i support märker jag, så jag vill kunna hjälpa de som faktiskt behöver hjälp. Det hade fått mig att känna att jag gör något bra. Jag vet även att vara staff är ett ansvar, och de vill jag jättegärna träna på och lära mig. Att ta ansvar i olika situationer.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det är väldigt många som har kass RP och det borde lösas. Det förekommer såklart även mycket lallande och det är jag beredd att lägga tid på så det minskar/stoppar helt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi alla sitter i spec och samtidigt tar /help. Vi alla speccar olika tungt befolkade områden som torget osv. Då kan vi enkelt se när folk beter sig dåligt och även skicka ut dem från servern.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är superviktigt att alltid vara lugn, förklara tydligt och att vara trevlig. En staff ska vara en högre makt och förebild för medlemmar. En staff ska vara den som ska hjälpa så då är de givetvis viktigt att vara lugn och trevlig.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Privat liv har jag inget, sitter framför datorn varje timme bortsätt från när jag är i skolan. Personligen RPar jag inte direkt mega mycket (därför jag ansöker som staff, för att lägga tid på det istället) Så det kommer jag lösa bra. Kommer prioritera staff arbete över RPandet.

Hur länge har du spelat på Unive? Lite över en vecka. Har varit medlem här förr. (jag är test medlem nu)

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag var staff ett bra tag på Avena och näst intill alla tyckte att jag gjorde ett suveränt jobb. Jag vet i stort sätt hur allt funkar så jag skulle påstå att jag har bra erfarenheter. Nu är de ju såklart ny server och nytt system men det är inget som inte går att lära sig och vänja sig vid.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan ta alla men helst de jag kryssade i då det är dem områderna jag har erfarenhet inom.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka