Accepterad Melle13378 | Medlem ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melle13378

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198193257865

Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? mellee#1337

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif Öhman, han är född 1999, 166 cm lång. Han bor i ett hus i Stockholm. Leif har mycket problem med polisen. Leif lever för bilar, att köra bil, och att drifta. Han äger dyra bilar pågrund av hans drogförsäljning och vapen föräljning, han är en gangster kille som växte upp i knas hans pappa drog när han var 3 år och hans mamma håller på med droger. Leifs dröm är att kunna öppna en egen modeaffär med sitt egnamärke, Leif brukar rapa på fritiden han har gjort några låtar såsom ''jag är fri'', ''katten i lägenheten'' och några till. Leif kan mycket om droger för han har växt upp med det fast han lämnar sådant bakom sig och går vidare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer vara en aktiv spelare med mycket erfarenhet jag kommer också bidra med bra RP. Jag kommer också bidra Community så den blir så bra som möjligt

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Dess höga population och att den har RP på hög nivå

Hur hittade du Unive? Jag såg den på tiktok

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att leva mig in i karaktären och hitta det jobb jag brinner för och ha roligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få ett bra jobb och hitta nytt och roligt folk jag kan umgås med och även förbättra Community

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka