Nekad Leiff | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leiff

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Otto

Vad är ditt discord namn? alfredbargare

Vad är ditt födelsedatum? 26 Oktober 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leif Öhman 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Modig, arbetsham, social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Leif har haft ett väldigt jobbigt liv och en tuff uppväxt för leifs pappa var med om en bilolycka och dog när leif var 13. Efter det så ville mamman kunna försörja familjen så hon började med kriminallitet. Detta tyckte leif inte om så han började att tänka på om han skulle flytta, men han flytta till ett familjehem. Det ända leif vill nu är att hitta ett lagligt jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra rp och inte lämna någon utanför, utan jag kommer vara trevlig och ta med nya folk med mina vänner och alltid ha roligt och vara en väldigt bra och snäll rp karaktär.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man ska kunna godta att andra i ens scenario också kan vinna i scenariot, det är liksom inte bara du som kan vinna i de. Man får ha lite sunt för nuft och inte bryta mot regler för att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nån gång har man blivit kickad och så men ja är inte ute efter lall och har märkt att de bara blir tråkigt utav de kan man helt enkelt säga.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming, powergaming, rdm, vdm, combat logging. Combat logging är när man bara stänger av mitt i ett scenario, Copbait är när man bara vill ha uppmärlsamhet av polisen och följer efter dom.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en väldigt seriös rpare, och är bara här för att ha skoj, och rpa 100% påriktigt. Även att misstag har skett men jag har lärt mig av mina misstag helt enkelt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka