Accepterad Uni | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Uni

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? lj_26

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif Ronaldo och är 22 år gammal, Leif hade en svår uppväxt och hade det svårt med skolan. Leif spelade fotbolls och var ute med vänner dagligen. Leif bestämmer sig för att droppa gymnasiet och testa på fotbollen. Han kommer in i Djurgården och tar sig långt innan en skada inträffar och det tvingar Leif att hänga upp skorna. Nu letar Leif efter nya äventyr och väljer att flytta till Unive där han hoppas på att hitta jobb och skapa familj. Leifs mål är att få medborgarskap och skaffa jobb som Mekaniker då Leif alltid har gillat bilar. Leif sen liten har alltid haft intresse för bilar då hans pappa ägde ett stort bilföretag.

Leifs pappa vart 67 år när han dog och hans mamma har demens som gör att det är svårt för Leif att få stöd och hålla kontakt med sin mamma då ibland vet hon inte ens vem Leif är. Leifs mamma är drabbad av sjukdomen och Leif hoppas på att hans mamma får en framtid hon förstjänar.

Leif tar sina egna vägar efter fotbollen och vill även hitta nya hobbys och nya saker att göra, det hoppas Leif att Unive har att erbjuda!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå, även kan jag bidra med att aktivitet och höja spelarbasen. Unive är en bra server och kan även bidra med att bli staff i framtiden som visar att jag kan bidra med serverns bästa. Jag är här för att rpa så de jag även kan bidra med är att följa reglerna som Unive har byggt upp!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du ska spela för att den andra personen ska ha roligt och inte bara spela för att du ska ha roligt. Du ska inte heller spela för att vinna scenariot utan du kan låta den andra person vinna. Ett scenario ska vara roligt för båda parterna!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja! Till exempel Metagaming det är när du tar infomation från en plattform utanför servern eller FiveM och sedan för in det som en fördel i dtt rpande och det kan vara att ta infomation fårn discord vart en kompis är. Sedan RDM är när du dödar någon utan en giltig anledning. VDM är när du använder ditt fordon som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Har spelat på 4 servrar sen innan!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte direkt!

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka