Dubbelpost Melle | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melle..

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Användarnamn: Melle

Hur gammal är du? Melle

Vad heter du? Melvin

Vad heter du på discord? FaZe Melle#5593

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 14:30 - 22:00
Tisdag: 16:00 - 22:00
Onsdag: 14:30 - 22:00
Torsdag: 15:30 - 22:00
Fredag: 14:30 - 22:00
Lördag: Hela dagen beror också på om jag är iväg
Söndag: Hela dagen

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle försökt hjälpa så mycket jag kan allt från ingame till DC. Jag hatar själv folk som förstör andras upplevelse av spelet för det lockar inte spelare direkt. Jag är väldigt aktiv på dc även om jag inte är i spelet/ingame. Och hade gärna kunnat hjälpa folk där. Jag hade gärna kunnat ställa upp med att göra event där man kan vinna bra priser för att få upp servern lite. Själv äger jag en annan server och gillar därför att hjälpa folk mycket. Att hjälpa folk tycker jag är väldigt kul det är kul att se folk som blir glada och jag blir själv glad av det. Jag kommer komma till platser som folk skickar reports ifrån och hjälpa dem så gott jag kan.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har varit ägare på en server som strax kommer upp men jag kommer fortfarande vara mycket aktiv som staff/support på denna server. På den server brukar vi i staff teamet hjälpa många folk det är också kul att snacka med andra och se vad dem tycker.

Har du några tidigare erfarenheter? Som sagt så har jag rätt mycket eftersom jag äger en server. Och själv har jag även set hur admins reagerar under scenarier och grejer och det ser rätt kul ut att reda ut saker och ting.

Vad kan du om skripts? Jag kan litegran för att jag äger en server själv det enda jag kan just nu är att lägga in plats saker och så för på vår server så har jag en annan utvecklare som är rätt bra på scripts. Men jag skulle vilja lära mig mer!

Dubbelpost igeeen....

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka