Nekad melkers2324 | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melkers2324

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Ange ditt födelsedatum 23 April 2008

Vad heter du på discord? blancmm#6969

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15:00 till 00:00 varje vardag och helger 13:00 till 00:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sedan april men jag tog en paus i en månad efter det och sen nu har jag spelat varje dag sedan juli 2021!

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer att göra servern bättre genom att försöka få bort alla som håller på och pratar ooc eftersom att det ska vara en så realistisk server som möjligt! Jag vill kunna kicka folk som inte beter sig eller som inte håller sig till reglerna! Jag märker även av väldigt mycket VDM och RDM som inte ska ske på denna server och det skulle jag jätte gärna kunna försöka få bort från unive. Jag har spelat på unive ett bra tag nu och jag känner att jag är redo för att kunna hjälpa till ännu mer genom att kicka folk som pratar ooc, VDMar eller RDMar någon. Jag skulle även ta bort bilar som är i vägen vid t.ex. mekonomen eller vianor. Jag är strikt emot META gaming och halv ooc (ooc) för de blir väldigt lalligt och ta saker från discord och använda ingame. Jag skulle även hjälpa staffsen som inte kan ge varningar och såvidare.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt eftersom att jag känner att jag vill utveckla min rp en vad jag redan har gjort. Jag vill utveckla min rp så mycket som det bara går helt enkelt. Jag märker av extremt mycket ooc och lall på unvie och det skulle jag vilja hjälpa till att få bort från servern. Jag kommer aldrig överanvända rollen som servervakt utan mer om det är någon som VDMar nere vid piren och så vidare.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag vill lära folk att dem inte kan bryta mot serverns regler. Och att jag vill kunna kicka folk som inte beter sig eller som inte rpar utan bara lallar runt och t.ex. streamsnipar någon. Jag vill förbättra unive genom att ge folk varningar och även ban om det är så grovt. Folk måste börja bete sig på unive!

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt eftersom att jag har spelat på unive väldigt länge och märkt av väldigt mycket skit på servern som att t.ex. någon kör i 500 på motorvägen eftersom att det inte blir realistiskt alls. Jag känner att jag har koll på hur man använder rollen på rätt sätt och i rätt tillfällen! Jag har en bra respekt mot alla personer på servern eftersom att jag vill att alla ska vara trevliga på servern. Jag har koll på alla regler och kan dem näst intill utantill.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill vara med och påverka. Jag vill göra servern så realistisk som möjligt och få bort allt ooc och lall. Jag gillar inte när folk inte är medvetna om att det är en rp server och inte som vilket spel som helst! Jag kan rpa väldigt bra och jag har koll på vad som är okej och inte.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /togglename du kollar folks namn /toggleid du kollar folks id /giveweapon (id) om du ska ge ngn ett vapen /tpm du tpar dig till din marker på mappen /clearinventory (id) du rensar ngns inventory /bring (id) då tar du han som du skrev in i id och tar han till dig /clearall du rensar chatten för alla /freeze (id) du fryser peronen så hen inte kan röra sig /sqlban eller /ban du bannar ngn /setjob (id) du ger en person ett jobb /givemoney (id) för att ge ngn pengar /sqlunban du unbannar en person /sqlbanoffline du banar en person som inte är inne på spelet /who (id) du ser om ngn är medlemeller inte /giveitem (id) för att ge ngn ett föremål /announce man skickar ut ett medelande till hela servern t.ex snabb restart /sqlbanhistory du ser alla som blivit bannade /spec du spectatar ngn som du väljer på en lista /kick (id) (anledning) du kickar ngn från servern /pm (id) du skickar ett medelande ig till ngn t.ex byt kläder /dv du tar bort bilen som är vid dig /revive (id) du revivar personen som du skrev in i id /v (bil) du spawnar fram en bil /goto (id) du tpar till personen du skrev in id på

Är du whitelistad på serven? Ja och jag har varit det i nästan 2 månader nu!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har varit bannad 2 eller 3 gånger tidigare men några har varit felaktiga. Jag har blivit bannad för ooc och lall när jag var ny!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej endast unive:D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka