Nekad Megsonix | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Megsonix

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199210902485/

Ditt Hex-ID: 11000014a8b33d5

Vad är din discord tagg? Min discord tagg är "Megs#0001"

Vem var det som bannade dig? När man är bannad från discord servern så kan man inte joina den igen, för att se vem som bannade en.

Hur lång tid var din ban? Det var en permanent ban

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Whoops...Kunde inte acceptera inbjudan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel, jag var ny på servern och hade inte läst reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade just joinat discord servern, och mina kompisar sa till mig att det skulle vara kul om jag taggade alla roller, jag hade inte läst reglerna innan. Jag såg sedan att det var mot reglerna, men då var det för sent, någon hade tagit bort meddlandet. Jag fattade då att det jag gjorde var fel, jag gick sedan snabbt in på reglerna och läste de, så att jag iallfafall han läsa lite av de innan jag skulle bli bannad, jag han läsa att det vart mot reglerna och direkt därefter så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det jag gjorde var fel av mig, jag han läsa reglerna och insåg att det jag hade gjort var fel, och att man inte ska göra det. Jag tyckte att vem som en bannade mig egentligen gjorde rätt, jag vill bara be om ursäkt för det jag gjorde. Det var fel av mig, och jag kommer inte göra om det om jag blir unbannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad eller avstängd på Unive förut, det känns tråkigt att vara utanför denna trevliga community, det skulle betyda mycket om jag kunde få en andra chans, jag kommer iallafall inte göra om mitt misstag, det första jag ska göra är att läsa reglerna på nytt för att veta vad som är tillåtet och vad som inte är det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag kunde backa tiden, så skulle jag ha gått in och läst reglerna innan jag gjorde någonting på servern. Att få vara en del av denna community betyder mycket för mig. Jag hade inte gått in och skrivit massa saker som var mot reglerna om jag hade kunnat backa tiden. Jag vill passa på att be om ursäkt, det var bara så kul att vara en del av denna underbara community (den tiden som jag var det)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om ni unbannar mig, så kommer jag inte göra någonting fel, eller dåligt igen, jag har lätt mig en läxa av att vara bannad, det är tråkigt att vara utanför, jag tycker att servern är rolig att spela på, och det är därför detta betyder så mycket för mig, om jag blir unbannad så kan jag garantera er att, jag direkt kommer läsa reglerna och inte bryta mot reglerna igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka