- Meddelanden
- 166
- Reaction score
- 7
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: klackesko'
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv ag vill berätta vad som hände från mitt perspektiv och jag ska vara ärlig jag gjorde ett dumt val jag var nyfiken och tänkte inte så långt utan jag försökte ta mig in på unive på ett sätt som inte var tillåtet just då kändes det inte så allvarligt men jag fattar nu att det var fel
jag tänkte mest att det var en grej att testa och jag brydde mig inte om reglerna som jag borde ha gjort jag förstår nu att det inte spelar någon roll vad jag hade för tanke det jag gjorde var fortfarande fel och jag bröt mot reglerna och förtroendet
när jag blev upptäckt så fattade jag direkt att jag hade gjort bort mig och jag kände mig riktigt dålig över det efteråt har jag tänkt mycket på det och insett att det var onödigt och att det inte var värt det alls
jag har förstått att det handlar om respekt både för reglerna och för andra som är där och gör rätt jag borde ha tänkt efter innan istället för att bara göra något impulsivt
jag är verkligen ledsen för det jag gjorde och jag ångrar det på riktigt jag vill inte göra så igen och jag vill visa att jag kan sköta mig och vara en bra del av gemenskapen
jag hoppas att jag kan få en ny chans och jag är beredd att visa att jag har lärt mig av mitt misstag
Tar du ansvar för det som hände? a jag tar fullt ansvar för det som hände det var mitt beslut och ingen annans fel jag valde att göra något som jag visste var fel och jag står för det
Vad har du lärt dig sedan dess? jag har lärt mig att tänka efter innan jag gör något och inte bara gå på impuls även om något verkar lockande i stunden så kan det få konsekvenser som inte är värda det
Varför ska vi ge dig en till chans? jag tycker ni ska ge mig en till chans för att jag verkligen har förstått vad jag gjorde fel och jag tar det på allvar det här var inte något jag tänkte igenom och jag har lärt mig av det
jag försöker inte ursäkta mig utan jag står för mitt misstag och vill visa att jag kan göra bättre jag är beredd att följa reglerna och respektera hur allt fungerar
jag vill vara en del av gemenskapen på rätt sätt och bidra positivt istället för att skapa problem jag vet att förtroende måste byggas upp igen och jag är beredd att ta den tiden och visa det genom mitt beteende
jag hoppas ni kan ge mig chansen att bevisa att det här var ett engångsmisstag och att jag kan skjöta mig framöver.
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej vart inte felaktigt bannad vill bara koma tbx t communityn.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: klackesko'
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv ag vill berätta vad som hände från mitt perspektiv och jag ska vara ärlig jag gjorde ett dumt val jag var nyfiken och tänkte inte så långt utan jag försökte ta mig in på unive på ett sätt som inte var tillåtet just då kändes det inte så allvarligt men jag fattar nu att det var fel
jag tänkte mest att det var en grej att testa och jag brydde mig inte om reglerna som jag borde ha gjort jag förstår nu att det inte spelar någon roll vad jag hade för tanke det jag gjorde var fortfarande fel och jag bröt mot reglerna och förtroendet
när jag blev upptäckt så fattade jag direkt att jag hade gjort bort mig och jag kände mig riktigt dålig över det efteråt har jag tänkt mycket på det och insett att det var onödigt och att det inte var värt det alls
jag har förstått att det handlar om respekt både för reglerna och för andra som är där och gör rätt jag borde ha tänkt efter innan istället för att bara göra något impulsivt
jag är verkligen ledsen för det jag gjorde och jag ångrar det på riktigt jag vill inte göra så igen och jag vill visa att jag kan sköta mig och vara en bra del av gemenskapen
jag hoppas att jag kan få en ny chans och jag är beredd att visa att jag har lärt mig av mitt misstag
Tar du ansvar för det som hände? a jag tar fullt ansvar för det som hände det var mitt beslut och ingen annans fel jag valde att göra något som jag visste var fel och jag står för det
Vad har du lärt dig sedan dess? jag har lärt mig att tänka efter innan jag gör något och inte bara gå på impuls även om något verkar lockande i stunden så kan det få konsekvenser som inte är värda det
Varför ska vi ge dig en till chans? jag tycker ni ska ge mig en till chans för att jag verkligen har förstått vad jag gjorde fel och jag tar det på allvar det här var inte något jag tänkte igenom och jag har lärt mig av det
jag försöker inte ursäkta mig utan jag står för mitt misstag och vill visa att jag kan göra bättre jag är beredd att följa reglerna och respektera hur allt fungerar
jag vill vara en del av gemenskapen på rätt sätt och bidra positivt istället för att skapa problem jag vet att förtroende måste byggas upp igen och jag är beredd att ta den tiden och visa det genom mitt beteende
jag hoppas ni kan ge mig chansen att bevisa att det här var ett engångsmisstag och att jag kan skjöta mig framöver.
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej vart inte felaktigt bannad vill bara koma tbx t communityn.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja