- Meddelanden
- 22
- Reaction score
- 1
Blacklist-referens
ID: 953 — Övrigt
Anledning: gör terror dåd i sjukan, skjuter alla från bilen
Personal: Militarybox
Datum: 2026-05-16
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv från mitt perspektiv så var jag vid sjukan och började skjuta från bilen jag tänkte inte på att det var ett regelbrott just då och förstod inte hur fel det var efteråt fick jag veta att det man inte får göra så och jag förstår nu varför det är en regel jag tar ansvar för det som hände och försöker inte skylla på någon annan jag borde ha tänkt efter mer innan jag gjorde det och följt reglerna bättre jag ångrar det som hände och kommer inte göra om samma misstag igen
Tar du ansvar för det som hände? ja jag tar fullt ansvar för det som hände jag vet att det jag gjorde var fel och jag försöker inte skylla på någon annan jag ber om ursäkt för mitt beteende och för de problem jag skapade jag förstår varför jag blev straffad och jag accepterar det om jag hade tänkt efter mer och följt reglerna så hade detta aldrig hänt jag ångrar det som hände och önskar att jag hade gjort bättre val
Vad har du lärt dig sedan dess? jag har lärt mig att man måste följa reglerna hela tiden och att man inte får skjuta vid sjukan jag har också lärt mig att tänka mer innan jag gör något så att jag inte bryter mot reglerna igen efter det som hände har jag förstått hur viktigt det är att respektera reglerna och se till att alla kan ha roligt på servern jag har tagit till mig av mitt misstag och kommer vara mycket mer försiktig i framtiden
Varför ska vi ge dig en till chans? ni borde ge mig en till chans eftersom jag har lärt mig av mitt misstag och förstår vad jag gjorde fel jag vill fortsätta spela på servern och visa att jag kan följa reglerna på rätt sätt alla kan göra misstag men det viktiga är att man lär sig av dem vilket jag har gjort om jag får en ny chans kommer jag göra mitt bästa för att visa att jag kan bete mig bättre följa reglerna och inte skapa några fler problem jag ångrar verkligen det som hände och kommer inte göra om samma misstag igen
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja