Medlemskap

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Hej! Mitt namn är Oscar jag är 15 år och bor i Linköping.
Jag skulle vilja bli medlem på UNIVE för jag vilja göra servern mer realistisk och så fort som möjligt vill jag utbilda min till räddningstjänsten. Jag har lite erfarenhet att rpa från mig själv och youtube. PÅ discord heter jag Pettwolf#7058 https://steamcommunity.com/profiles/76561197986231708/

Senast ändrad:
Hej! mitt namn är Theodore mitt in game namn är Theodore Mjölkson. Jag spelar varje dag på servern och det börjar bli tråkigt att vara postnord nu. så jag vill bli polis eller mekonom för att hjälpa folk. Det var min ansökan om medborgarskap ha en bra dag.

DISCORD::::::::Theodore#2424 !!!!

Hej! mitt namn är Marko mitt in game namn är Marko Svenson. Jag spelar varje dag på servern och det börjar bli tråkigt att vara postnord nu. så jag vill bli polis eller mekonom för att hjälpa folk. Det var min ansökan om medborgarskap ha en bra dag.

Min discord är Marko._.#2980

Vad är din steam profil länk? -
https://steamcommunity.com/profiles/76561198996225394/

Vad är ditt namn i verkligheten? - Alva

Vad är ditt discord namn? - amandiz#4155

Vad är ditt födelsedatum? - 2004-06-06

Berätta om din karaktär:
Min karaktär heter Nathalie Lindquist och är född 2002. Hennes dröm och mål är att jobba som mekaniker ifall det finns ledigt!
Hon kämpar hårt för detta jobb, eftersom hon verkligen tycker om bilar/motorcyklar osv.
Nathalie är en väldigt trevlig person som kan sträcka ut sin hjälp till allt och alla.
Hon gillar att springa runt med kompisar på kvällen, äta något. Bara ha kul.

Varför ska du just bli Medlem på Unive? - Jag har sökt efter en bra rp server, och precis hittat en. Jag har kollat runt in game innan jag sökte om medlem och detta är något jag verkligen är intresserad av.
Jag tycker det finns väldigt många trevliga personer att snacka med, och seriösa personer som man verkligen kan rpa med.
Jag vill även utveckla min rp, och detta känns som ett bra sätt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? - Jag tycker det ser ut att vara en väldigt seriös server, där man kan rpa maximalt och utveckla sin rp.
Jag har även kollat på många streamers som kör rp på denna server, och det verkar väldigt seriöst, men seriöst på ett kul sätt.

Hur hittade du Unive? - Som sagt kollar jag på streamers, och bestämde mig för att kolla in det.
Så, skrev !rp/server i en streamers chatt, och fick upp länken osv.

Vad har du för mål med ditt rollspel? - Att bli mekaniker och få en massa nya vänner i rp som man verkligen tycker om att köra rp med.
Att ha kul - utan att förstöra :) Och även sträva för mekaniker, och uppnå det.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? - Att göra Unive till en plats som fler vill vara på, att folk kan se att det är kul att rpa! Att folk tar mer initiativ i sitt rp, och fortsätter vara grymma på sitt sätt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? - Nej det är jag inte

Vad är din steam profil länk? - https://steamcommunity.com/profiles/76561199095711057

Vad är ditt namn i verkligheten? - Holger

Vad är ditt födelsedatum? - 2004/01/02

Vad är ditt discord namn? - Edit#0465

Berätta om din karaktär - Han heter Anton Pimp, i 24 årsåldern och han har ljust hår, lite skägg och han är ungefär 194cm lång.
Anton intresserar sig mycket i handel och därför vill han jobba i butik, ställa in varor, stå i kassan, vad som passar för Anton! Så Länge han finns nära en butik, för det
är där han känner att han hör hemma. Anton är en grabb som gillar att ta de säkra före det osäkra, kolla att bältet är på 2 gånger om man är osäker än att inte kolla alls och tro att man har på sig det. Han är väldigt trevlig mot nytt och gammal kända folk. Han gillar att hälsa på andra, och vara snäll mot dem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? - Jag har länge letat efter en bra rp server, och jag känner att jag precis hittat den som jag tycker är mest seriös, och roligast att köra rp i. Jag känner att Anton (jag) kan hjälpa till, vara där för andra. Och se till att det inte sker farliga saker runt om han.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? - Jag tycker att alla platser i Unive är väldigt detaljerade, och vackra att vara på. Men jag tycker även att det är en väldigt seriös rp server där jag hör hemma. Där det både finns lite stumma människor som gör farliga saker, och några mer som är lite rädda för sig, som Anton.

Hur hittade du Unive? - Jag kollar på live streams på olika personer som kör på rp, och jag ville köra på Unive med! Så jag skrev deras command för att få länken unive.se , och sedan kollade jag in servern och nu ansöker jag.

Vad har du för mål med ditt rollspel? - Att se till att hjälpa folk, att även vara så trevlig mot folk och sprida glädje. Men också att få uppnå Antons mål, och rpa på en grym nivå!
Skitskoj.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? - Mitt mål är att få vänner, och att bli extremt bra på rp.
Då jag tycker det är kul, och något jag verkligen brinner för!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? - Nej

Vad är din steam profil länk? - https://steamcommunity.com/profiles/76561198969833737/

Vad är ditt namn i verkligheten? - Theodore

Vad är ditt discord namn? - Theodore#2424

Vad är ditt födelsedatum? - 2009-03-13

Berätta om din karaktär:
Min karaktär Theodore Mjölkson. Hans dröm och mål är att jobba som Polis ifall det finns ledigt!
Han kämpar hårt för detta jobb, eftersom han verkligen tycker om bekämba brott osv.
Theodore är en väldigt trevlig person som kan sträcka ut sin hjälp till allt och alla.
Han gillar att springa runt med kompisar på kvällen, äta något. Bara ha kul.

Varför ska du just bli Medlem på Unive? - Jag har sökt efter en bra rp server, och precis hittat en. Jag har kollat runt in game innan jag sökte om medlem och detta är något jag verkligen är intresserad av.
Jag tycker det finns väldigt många trevliga personer att snacka med, och seriösa personer som man verkligen kan rpa med.
Jag vill även utveckla min rp, och detta känns som ett bra sätt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? - Jag tycker det ser ut att vara en väldigt seriös server, där man kan rpa maximalt och utveckla sin rp.
Jag har även kollat på många streamers som kör rp på denna server, och det verkar väldigt seriöst, men seriöst på ett kul sätt.

Hur hittade du Unive? - Jag fick den av en vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? - Att bli polis och att ha roligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? - Att göra unive till den bästa servern som finns

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? - Nej

Senast ändrad:
ad är din steam profil länk? -https://steamcommunity.com/profiles/76561198308977139/

Vad är ditt namn i verkligheten? - Måns

Vad är ditt discord namn? - ♿MUFF3N♿#7302

Vad är ditt födelsedatum? - 2006-12-23

Berätta om din karaktär:
Han heter karl nilsson och är en vit man på 21 år han har ingen familj förutom sin far och mor som bor i en annan stad långt borta,
Han har svart hår med ett stadigt skägg och har intresse för bilar och motorcyklar.
Hans dröm jobb är att jobba på mekonomen efter som han gillar fordon och har mycket kunskap inom ämnet.
Karl nilsson är en snäll och välkommande individ som kan tala för sin åsikt och hjälpa behövande.
karl nilsson gillar att ta lite risker men han kan ändå bedöma om det är fel eller rätt.

Varför ska du just bli Medlem på Unive? - Jag har letat efter en bra rp server och har nu spelat på unive ett par dagar och har märkt att det är många trevliga personer och att det finns hyfsat mycket att göra så att man hålls under hållen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? - Hört mycket bra om unive till exempel att de har mycket fina butiker och bilar som inte går överdrivet fort
Men jag tycker även att det är en seriös rp server, Det är en viktig del som många servrar inte har.

Hur hittade du Unive? -
jag blev rekommenderad av en kompis som spelat på eran server och jag har sett på jannes live.

Vad har du för mål med ditt rollspel? -
Sprida glädje och att ha en rolig dag med äventyr samtidigt som jag vill hjälpa andra med deras problem och ge dem en bättre dag.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? - mitt mål är att få ett jobb på mekonomen och att tjärna pengar så jag kan köpa mig en redig Bugatti.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? - nej inte just nu.

Målet med Medlemskaps reglerna är att skapa grund och struktur för alla Medlemmar på Unive Roleplay. Vi vill skapa trygghet och ställer krav på att ni spelare är med och underlättar för oss staff medlemmar.

§ 1 Medlemskap

§ 1.1 Att vara Medlem
Som Medlem är du en representant av gemenskapen. Du har aktiv påverkan på hur serverns utveckling ska ske. Medlemskapet bygger på skyldigheter och rättigheter där du har strikta regler att följa för att bygga upp gemenskapen på ett så bra sätt som möjligt.

§ 1.2 Deltagande i andra FiveM gemenskaper.
Vi på Unive förbehåller oss rätten att dra in ditt Medlemskap när som helst ifall du deltar aktivt i en annan server. Notera att detta behöver inte innebära att "vi gör det", men vi har rätt att göra det.

§ 1.3 Att sitta i discorden när man spelar
Medlemmar förväntas vara kontaktbara och sitta i discord under tiden de befinner sig aktiva på FiveM servern.

§ 1.4 Att ha samma namn på Steam och Discord
Att försvåra staffs arbete är strikt förbjudet och kan både leda till Indraget Medlemskap samt Avstängning. Det är ett krav att alltid ha samma namn på Steam och Discord.

§ 1.5 Discord Namn
För att hålla ett stilrent tema, ska alla medlemmar endast ha sina namn helt rena. Det vill säga det är inte okej att sätta några slags prefixes av slag i sitt namn, eller annat.

§ 1.6 Representerande av servern
Vi på Unive medverkar till öppna diskussioner där vi diskuterar och argumenterar för våran sak, vi står för att alla medlemmar ska ha ett demokratiskt inflytande. Men att föra någon slags smutskastning eller påhopp mot gemenskapen i syfte att försöka smutskasta kommer leda till omedelbar borttagning av roller. Medlemmar ska alltid verka för serverns bästa.

§ 1.7 Vid brytning av reglerna
Förutom ovanstående regler, spelar vi på Unive strikt enligt reglerna (Regler - FiveM Server) § 1 - § 7 & (Regler - Discord). Medlemmar ska följa dessa regler till punkt och pricka, ifall det ej sker leder det till indraget Medlemskap.

Låter grymt

Målet med Medlemskaps reglerna är att skapa grund och struktur för alla Medlemmar på Unive Roleplay. Vi vill skapa trygghet och ställer krav på att ni spelare är med och underlättar för oss staff medlemmar.

§ 1 Medlemskap

§ 1.1 Att vara Medlem
Som Medlem är du en representant av gemenskapen. Du har aktiv påverkan på hur serverns utveckling ska ske. Medlemskapet bygger på skyldigheter och rättigheter där du har strikta regler att följa för att bygga upp gemenskapen på ett så bra sätt som möjligt.

Vi på Unive förbehåller oss rätten att dra in ditt Medlemskap när som helst ifall du deltar aktivt i en annan server. Notera att detta behöver inte innebära att "vi gör det", men vi har rätt att göra det.

Medlemmar förväntas vara kontaktbara och sitta i discord under tiden de befinner sig aktiva på FiveM servern.

Att försvåra staffs arbete är strikt förbjudet och kan både leda till Indraget Medlemskap samt Avstängning. Det är ett krav att alltid ha samma namn på Steam och Discord.

§ 1.5 Discord Namn
För att hålla ett stilrent tema, ska alla medlemmar endast ha sina namn helt rena. Det vill säga det är inte okej att sätta några slags prefixes av slag i sitt namn, eller annat.

Vi på Unive medverkar till öppna diskussioner där vi diskuterar och argumenterar för våran sak, vi står för att alla medlemmar ska ha ett demokratiskt inflytande. Men att föra någon slags smutskastning eller påhopp mot gemenskapen i syfte att försöka smutskasta kommer leda till omedelbar borttagning av roller. Medlemmar ska alltid verka för serverns bästa.

Förutom ovanstående regler, spelar vi på Unive strikt enligt reglerna (Regler - FiveM Server) § 1 - § 7 & (Regler - Discord). Medlemmar ska följa dessa regler till punkt och pricka, ifall det ej sker leder det till indraget Medlemskap.
Hej! mitt namn är Vincent mitt ingame nam är bert son jag har spelat på servern ganska länge. Jag tycker att det är dags att hjälpa till i stan tex: jobba komma med förslag. Jag har goda RP erfarenheter. jag vill söka medborga skap och kunna jobba som resulterar i att jag hjälper till i stan och jag gör något roligt. Det var min ansökan om medborgaskap ha en bra dag.

Min discord är smyxy#0001

Vad är din steam profil länk? - https://steamcommunity.com/id/Medelvin/

Vad är ditt namn i verkligheten? - Melvin Stenberg

Vad är ditt discord namn? -Melvin#2846

Vad är ditt födelsedatum? - 2006-02-02

Berätta om din karaktär:
Han heter Olle och är 30 år gammal hans mamma och pappa dog när han var 7 år gammal. mamman dog av en överdos av kokain och pappan dog av en krock Olle har levt själv i ett blått tält i nästan 3 år och har träffat många kompisar Olle har trasiga jeans Adidas t shirt en tofs i brunt och ett par solglasögon Olles största dröm är att han ska bli polis det är därför han gick på polis gymnasium och är redo att bli polis han har tränat hårt för att bli polis och det kommer betyda mycket för honom om han lyckades bli det

Jag vill även utveckla min rp,

Hur hittade du Unive? -kollade på en stream

Vad har du för mål med ditt rollspel? - Att bli polis och att ha roligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? - att få seriös rp och bilda bra band ingame

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? - nej

§ 1 Medlemskap

§ 1.1 Att vara Medlem

§ 1.5 Discord Namn

Hej! jag skulle gärna vilja bli medlem eftersom det börjar bli ganska tråkigt att bara göra ingenting. så jag skulle vilja ta mitt rpande till en ny nivå.
jag har inte så mycket erfarenhet av att rpa men som jag sa skulle det bli kul och ta mitt rpande till en ny nivå.

om ni har ännu mer frågor så är min dc: höna#8128
och min steam är bara: höna
mvh;viggo

§ 1 Medlemskap

§ 1.1 Att vara Medlem

§ 1.5 Discord Namn

Jag skulle vilja bli medlem för att jag är bra på RP mogen och vill se hur serven växer och utvecklas. Jag har spelat mycket rp förut och tro att jag skulle passa in här med. Det skulle vart roligt att kunna representera servern från min bästa sida och kunna ha roligt med andra. Discord namn: Olleskog#1713 ha en trevlig dag

§ 1 Medlemskap

§ 1.1 Att vara Medlem

§ 1.5 Discord Namn

Jag skulle vilja ha medlemskap för jag har rpat en del på servern och tycker det är riktigt roligt att rpa på unive för att det är en stor seriös rp server och jag skulle gärna utväkla mitt rpande genom att få medlemskap och få tillgång till andra jobb så som sjukvården och jobb med ont om anställda så jag kan hjälpa servern så mycket som möjligt

Dc: Ch0mpen

Senast ändrad:
Philip320 bra server.
du har lyckas med en server får man säga.
men har spelat lite det senaste, och vill börja jobba på Falck. För det är så många som har fel på Blien. och för att jag vill förbättra Rpn på Unive.

DC Haggan1#5584 bästa Rp på fiveM

ad är din steam profil länk? -https://steamcommunity.com/profiles/76561198308977139/

Vad är ditt namn i verkligheten? - Måns

Vad är ditt discord namn? - ♿MUFF3N♿#7302

Vad är ditt födelsedatum? - 2006-12-23

Berätta om din karaktär:
Han heter karl nilsson och är en vit man på 21 år han har ingen familj förutom sin far och mor som bor i en annan stad långt borta,
Han har svart hår med ett stadigt skägg och har intresse för bilar och motorcyklar.
Hans dröm jobb är att jobba på mekonomen efter som han gillar fordon och har mycket kunskap inom ämnet.
Karl nilsson är en snäll och välkommande individ som kan tala för sin åsikt och hjälpa behövande.
karl nilsson gillar att ta lite risker men han kan ändå bedöma om det är fel eller rätt.

Varför ska du just bli Medlem på Unive? - Jag har letat efter en bra rp server och har nu spelat på unive ett par dagar och har märkt att det är många trevliga personer och att det finns hyfsat mycket att göra så att man hålls under hållen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? - Hört mycket bra om unive till exempel att de har mycket fina butiker och bilar som inte går överdrivet fort
Men jag tycker även att det är en seriös rp server, Det är en viktig del som många servrar inte har.

Hur hittade du Unive? -
jag blev rekommenderad av en kompis som spelat på eran server och jag har sett på jannes live.

Vad har du för mål med ditt rollspel? -
Sprida glädje och att ha en rolig dag med äventyr samtidigt som jag vill hjälpa andra med deras problem och ge dem en bättre dag.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? - mitt mål är att få ett jobb på mekonomen och att tjärna pengar så jag kan köpa mig en redig Bugatti.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? - nej inte just nu.

§ 1 Medlemskap

§ 1.1 Att vara Medlem

§ 1.5 Discord Namn

Hej! Jag heter NoT_AxY#3258 på discord och samma på fivem, men på unives RP server heter min karaktär Jack Svensson. Jag skulle verkligen vilja bli medlem på er server för att Jag är aktiv relativt ofta och vill hjälpa erat community att växa. Steam namn är NoT_AxY.
bump

Senast ändrad:
hej har spelat på flera RP servrar och vill köra mer sariöst har läst reglerna och kan grunderna utan till kört på flera engelska servrar. på serven heter jag Kevin Rolle och vill verkligen bli medlem på serven

discord:CraysiAnka925#1670

Tjena! Jag heter Kevin, jag skulle gärna vela gå med i Unive Roleplay servern eftersom jag skulle vela vara med om något realistiskt. Jag vill också påverka servern att den blir ännu mer realistisk. Jag har inte dem bästa Rp erfarenheterna men jag tror jag skulle kunna göra det ganska okej. Det var väl det jag skulle kunna säga om min ansökan. Ha en fantastisk dag!

Discord: Forest#8163 Jag är inne ganska ofta.

hej! Mitt namn är Malte jag skulle gärna villa spela på Unive Roleplay serven för jag vill hjälpa er att få en bättre server. jag har inte spelat rp så mycket. Men jag spelar rp varje dag för att bli bättre så jag kan spela på Unive Roleplay för detr värkar vara en bra server. ha en jätte bra dag!

Discord: Jag är turk#2651

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka