ad är din steam profil länk? -https://steamcommunity.com/profiles/76561198308977139/
Vad är ditt namn i verkligheten? - Måns
Vad är ditt discord namn? -

MUFF3N

Vad är ditt födelsedatum? - 2006-12-23
Berätta om din karaktär:
Han heter karl nilsson och är en vit man på 21 år han har ingen familj förutom sin far och mor som bor i en annan stad långt borta,
Han har svart hår med ett stadigt skägg och har intresse för bilar och motorcyklar.
Hans dröm jobb är att jobba på mekonomen efter som han gillar fordon och har mycket kunskap inom ämnet.
Karl nilsson är en snäll och välkommande individ som kan tala för sin åsikt och hjälpa behövande.
karl nilsson gillar att ta lite risker men han kan ändå bedöma om det är fel eller rätt.
Varför ska du just bli Medlem på Unive? - Jag har letat efter en bra rp server och har nu spelat på unive ett par dagar och har märkt att det är många trevliga personer och att det finns hyfsat mycket att göra så att man hålls under hållen.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? - Hört mycket bra om unive till exempel att de har mycket fina butiker och bilar som inte går överdrivet fort
Men jag tycker även att det är en seriös rp server, Det är en viktig del som många servrar inte har.
Hur hittade du Unive? -
jag blev rekommenderad av en kompis som spelat på eran server och jag har sett på jannes live.
Vad har du för mål med ditt rollspel? -
Sprida glädje och att ha en rolig dag med äventyr samtidigt som jag vill hjälpa andra med deras problem och ge dem en bättre dag.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? - mitt mål är att få ett jobb på mekonomen och att tjärna pengar så jag kan köpa mig en redig Bugatti.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? - nej inte just nu.