IRL:
* Ditt fullständiga namn och ditt personnummer: Casper Jähnke (2002-23-24)
* Beskriv dig själv, hur du är som person, intressen mm:
Försöker se det roliga i allt och vara rolig. Jag är väldigt dedikerad i det jag gör och om jag gillar något så gör jag väldigt mycket av det.
Har ett fotbollsintresse och politik men håller politik utanför för det har ingen på en RP server att göra.
* Erfarenheter inom rollspel: Körde på Hawk och om jag inte misstar mig så var det er gamla
*Steam profil:
https://steamcommunity.com/profiles/76561198331295434/
* Hex-ID: 1100001161d76ca
Karaktär:
* Namn på din karaktär: Andreas Larsson
* Din karaktärs personnummer: 1998-02-04
* Karaktärsdrag: Karismatisk, Effektiv, Allvarlig, Driven, Lojal, Självsäker
* Karaktärs Bakgrund (historia, drivkrafter samt mål med karaktären):
Han bodde i storstaden som liten men flytta ut till landsbygden då hans föräldrar kände att det skulle vara bättre för honom, Han Far var mekaniker och hans mor var en läkare. Så han spenderade mestadels av sin tid i skolan eller med sin far i garaget och meka med bilar då han också blev insatt i det så man kan säga att han är en bil fanatiker så att säga. Han hade ingen jobbig barndom så han mestadels inte fel i livet (förutom några illegala streetrace)
Han flyttar nu till Los Santos efter att hans far gått bort och hoppas att kunna gå i hans skor och också bli mekaniker då det är vad han kan. Samt att hitta mer races att köra då han är väldigt bra på att racea
* Tre stycken positiva saker med just din karaktär: Han har ett bra temperament och blir inte sur särskilt enkelt. Han gillar att prata med människor och göra sig välkänd. Gillar att skapa kontakter.
* Tre stycken negativa saker om din karaktär: Blir väldigt arg när han väl blir arg, gillar inte folk som inte kan något om bilar eller tycker om bilar. Dålig förlorare.
Övrigt:
* Hur många timmar om dagen kommer du att kunna spendera på servern och vilka dagar?
Kan spela alla dagar och kanske lägga ner 1-3 timmar varje dag kanske mer
* Något annat vi behöver veta?
Nej