Nekad Medlemskap ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Riki2k

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/RikiCSGO
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Hanna
Vad är ditt discord namn? riki2k #9765
Vad är ditt födelsedatum? 28 April
Berätta om din karaktär. Alex Johannson är en karaktär som kan beskrivas lite som glädjespridaren till alla. Fast han har 2 sidor, ena sidan så kan Alex Johannson vara på bra humör och på dålig humör det beror på hur man beter sig inom glädjen ifall man har en bra eller dålig dag. Karaktären är inte uppbyggd helt och hållet ännu då jag knappt spelat GTA RP. Men karaktären är tanken att han ska vara lite aggressiv och inte har kontroll för sina känslor.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra till Community på ett väldigt positiv sätt, som kan ge mina rp bra kunskaper. Jag började med GTA RP 2021
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Folk som spelar på servern vilket är roliga och härliga personer.
Hur hittade du Unive? Sökte upp det via Twitch och såg en streamer spela GTA RP så frågade jag vilken server han spelade på så hittade jag er.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Leverera så bra roleplay som möjligt och bjuda på vad jag har att ge, samt gott&blandat.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha roligt, sprida glädje, träffa folk och skapa en fet äventyr tillsammans!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Är bara aktiv på Unive Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka