Accepterad Ahvify | Medlem ansökning [Watchsixpack]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahvify

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Hedman

Vad är ditt discord namn? alle_38382

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alexander ernstberger, 39 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? modig, manipulativ, rak

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Namn: Alexander "Alex" Ernst Bakgrund: Alex växte upp i en övre medelklassfamilj med ett brinnande intresse för ekonomi och affärer. Redan i unga år startade han små verksamheter i sitt område, från att sälja exklusiva sneakers till att arrangera privata pokerkvällar. I 25-årsåldern byggde han upp ett investeringsbolag som snabbt fick stort genomslag, men bakom fasaden fanns det kreativa bokföringstrick och tveksamma partnerskap. Efter att allt rasade valde Alex att starta ett nytt liv i staden med nya ambitioner, men kanske också med gamla vanor. Framtidsplaner i RP: Starta ett fastighetsbolag eller investeringsverksamhet Bygga ett nätverk av "affärsmän" med dolda agendor Långsamt förvandla karaktären från halvgrå affärsman till en respekterad (eller fruktad) maktspelare i stadens skuggvärld

Vad kan du bidra med till serverns RP? Starta ett fastighetsbolag eller investeringsverksamhet
Bygga ett nätverk av "affärsmän" med dolda agendor
Långsamt förvandla karaktären från halvgrå affärsman till en respekterad (eller fruktad) maktspelare i stadens skuggvärld

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag fokuserar mycket på konsekvent karaktärsspel, långa story-arcs och relationer som utvecklas över tid. Med min karaktär vill jag bidra med intrig, ekonomisk manipulation, drama och affärs-RP vilket kan skapa många möjligheter för andra spelare att interagera både legalt och olagligt. Jag gillar att spela lågmält men med tydlig riktning och vill skapa scenarios där andra också får skinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRP: Du ska alltid spela som om din karaktär är rädd om sitt liv i hotfulla situationer. MetaGaming: Du får inte använda information du fått OOC i RP-sammanhang.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är 18 år gammal relativt nya till roleplay, men jag respektfull person som respekterar Unives arbete och servern. Jag kommer ta min roll och karaktär seriöst men kommer givetvis inte överdriva.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Har ändrat nu! Heter alle_38382

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka