Nekad .meckan | Ban Överklagan [ludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.meckan

Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101601126/

Ditt Hex-ID: steam:110000144076566

Vad är din discord tagg? .meckan

Vem var det som bannade dig? Ludde

Bild på banmeddelande: image123.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt imot reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag var utanför mekonomen där lite längre bort och vi bråkade med några killar som har hållt på imot oss hela dagen och jagade oss fram och tillbaka, men exakt innan jag blev bannad var jag inte ens ingame då gick och la mig sen på morgonen såg jag att jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är felaktig ban för att dem började lalla med oss när jag sparkade dem från mekonomen för att dem försökte vara korrupta och ta pengar svart i fickan från en kille som har sagt till mig att dem frågade om 20k svart i fickan, sen efter det satt dom kallade mig och mina polare för invandrare, luffare, uteliggare, arabjävel och massa andra ord. Dem åkte bort så satt dom och pittade oss fram och tillbaka sen så stannade dem och jag såg att min vän blev slagen av han ena så jag hoppade in ochså för vafan kmr inte låta någon slå han och jag förstår jag gjorde fel i denna situationen, samt att jag pissade på ena det var dumt av mig, men dem har hållt på mot oss hela dagen och dem satt snackade om kriminalitet utanför mekonomen ochså. Sen såklart blev jag lite uppröd av att dem slog min vän men jag förstår att jag gjorde fel med att slåss utanför mekonomen.

https://medal.tv/games/gta-v/clips/jYz4hbYTuSNG4GF7T?invite=cr-MSx4SmgsMjAwNzE4Njk2

https://medal.tv/games/gta-v/clips/jYzfwkOwhXUiml3gw?invite=cr-MSxpOGMsMjAwNzE4Njk2

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit tidigare bannad för jag inte rpa på skador och det var jävligt länge sen typ 1 år sedan samt fick jag en ban inte så länge sen för lall när jag stog helt stilla och mina vänner lallade, och vad jag lärde mig av dem bans är att inte hålla på sådär med lall fram och tillbaka samt att rpa på skador efter dem bans har jag lärt mig jävligt mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade gjort annorlunda är att låta dem slå oss istället och så tar vi klipp på det så att dem får konsekvenser istället för oss så att inte vi åker på nåt skit, samt att bara vara tyst och åka därifrån istället för fortsätta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jo, jag har lärt mig jävligt mycket från denna bannet. Jag komemr aldrig göra så igen varken försöka för jag vet det är dumt och det blir lite tråkig rp för alla, jag ska försöka undvika sånna situationer där sånna personer uppstår istället för bråka så åker jag bara vidare och om dem håller på då skickar jag det bara till staffs istället för att dröja situationen och göra det värre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka