Accepterad .meckan | Ban Överklagan (limpidi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.meckan

Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101601126/

Ditt Hex-ID: steam:110000144076566

Vad är din discord tagg? .meckan

Vem var det som bannade dig? limpidi

Bild på banmeddelande: imageban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror föratt jag bröt imot unives regler och gjorde nånting som jag borde inte göra igentligen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände PRECIS innan jag blev bannad var att jag blev dragen in i support där jag pratade med vossy, hapyxz och några andra. Men innan det så var vi nere i falck jag och en polare och där träffade vi på zaki en som jobbar på falck som vi pratade med och vi va snälla mot han eftersom han va snäll mot oss men så kom han eldin eller va han heter och började köra in i min vän och i mig ochså och blockera oss och köra in i oss och allt och slå min bil. Sen efter de åkte han fulfart in i mig som finns på bevis och jag reagerade till skador och sa aj sen efter de jagade jag efter han föratt han satt och pitta min vän så jag åkte in i han och ja jag erkänner jag sa inte aj sen efter de råkade jag köra in i han så så att hans bil välte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker både och att lite va den felaktig men saamtidigt inte så. Jag blev bannad för att tydligen jag pratade om att jag ska få indragen krim ig men de gjorde jag inte jag skrev inne i chatten "Jag ska få indraget krim och ban" de va de jag skrev. Och för att jag pittar folk och reager inte på skador. Jag reagearde på första kraschen när han pitta rakt in i mig utan anlending han rpade inte på sina skador han eldin. Jag rpade men sen efteråt japp jag åkte bakom han och pittade han utan att rpa på skador jag förstår full ständigt att jag gjorde fel i denna situationen. Men de är som är felaktig är att han som pittade mig var I tjänst och satt och gjorde regelbrott medans i tjänst samt han jagade min vän med sin bil och pittade honom utan anlening. Men jag förstår ochså att jag gjorde fel i situation att jag åkte bakom och pitta han efter han pittade mig och gjorde det bara värre. Jag förstår det borde ba släppt de från början och anmält han istället. Jag förstår det jätte mycket och jag lovar kommer aldrig göra det igen. https://medal.tv/games/gta-v/clips/jNdZRLhs57y8J3_Xx?invite=cr-MSxlOHcsMjAwNzE4Njk2LA här är klippet ochså.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit tidigare bannat bara 1 gång samanlagt under 2 år sedan jag spelade unive 2 eller 1 år va det men jag har bara fått en ban tidigare och jag tror det var för powergaming för jag råkade inte rpa till skador så jag överklagade och det var typ 8 månader sen och det jag lärde mig va att jag ska alltid komma ihåg att rpa till skador och att jag inte ska bara skita i det och bara rpa till skador som jag hade gjort i verkligheten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde faktiskt haft gjort annorlunda med att inte jaga honom efter istället bara skicka denna klippet som jag har till staffs så tar dem han om han istället att jag får skit. Det kunde jag haft gjort annorlunda eller ochså kunde ha åkt bakom han men inte pittat honom åtminstone det förstår jag det var fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig jätte mycket från denna bannet. Det jag kommer göra annorlunda är att inte pitta folk efter dem pittat mig istället bara klippa det och skicka till staffs så tar dem hand om de istället föratt jag får skit. Och att jag ska vara med nogran på att rpa till skador oavsett vad även om jag råkar pitta ska jag bara rpa till skador så det ska se ut mer realistiskt. Och att jag ska bete mig bättre ochså det ska jag vara mer nogran på och jag lovar detta kommer aldrig hända igen. Jag är inte direkt trouble maker jag gillar inte skapa problem och jag lovar jag kommer aldrig igen göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka