Nekad .meckan | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.meckan

Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101601126/

Ditt Hex-ID: steam:110000144076566

Vad är din discord tagg? .meckan

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt imot serverns regler som gäller som en regelbrott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Exakt de som hände var att jag var med i ett scenario utanför Jönssons fastighetsbyrå där jag och en annan kille bråkade samt slogs och så efter det tog jag hans bil som ledde till en biljakt där jag och 2 andra poliser jagade mig + en kille som försökte hjälpa mig samt så sköt polisen mig då och jag satt och blödde ut och jag sa t min vän o stanna eftersom våran däck var borta där jag sa till honom stanna fler antal gånger och sen till slut så krockade vi där jag inte rpade på skada i just den krocket och sen efter de så åkte min vän upp för berg o så börja polisen spreya ner oss tills vi dör.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Såklart den är inte felaktig ban, det var mitt fel att jag inte rpade på skador men ssmt har jag förklaring varför jag inte kunde rpa det var eftersom att när jag tryckte T så skrev jag /me ont + /me yr där det inte registrerade i mitt keyboard så jag aldrig skrev de men jag antog att jag gjorde men såklart de e mitt fel o så han som var med mig fortsatte att åka fast när vi krockade jag sa till honom antals gånger och stanna. Men såklart det är mitt fel att jag inte rpade på skador och det förstår jag fullständigt det spelar ingen roll om det var mitt tangentbord som inte fungerade men jag tar hela grejen på mig och ansvar. Men där med den polisen bilen såklart jag borde ha stannat men från min perspektiv såg jag inte polisen förens jag börja faktiskt köra bilen + har klipp men det va ba snabb reaktion om ja hade stannat hade jag fått ännu mer skit av polisen så min sista utväg var att bara köra på och inte stanna. Men såklart det var mitt fel och jag borde ha gjort annorlunda på nått sätt men jag förstår full ständigt varför jag har blivit bannad och det förstår man hedgehog hade all rätt och banna mig för jag gjorde fel och det förstår jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nämen ja, jag har blivit bannad förut såklart min första ban asså första första som va förra året i mars tror jag där blev jag bannad för pwg för jag inte rpade t skador där jag tog lärdom för jag va ny till rp osv samt hade jag lite olika bans men hur jag lärde mig av dem var att jag väntade ut bannet där jag tog lärdom av dem och lärde mig av mina egna misstag och där efter har jag alltid rpat på skador och försökt hålla en hög rp nivå men såklart jag lär mig alltid av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att sp vi börjar där jag tog bilen ifrån jag kunde ba ha stannat exakt ba där framme polisen och bara hoppa ut bilen eller åka tillbaka till killen och ge han bilen och säga att jag bara skojade med han lite så det inte blir en stor grej av det. Och där jag inte hann rpa på skador jag hade kunnat koppla ut min tangentbord för jag har en sån sladd som går ut från självaste tangentbord som tar mig mindre än 1 sekund och göra ich då hade jag kunnat skriva I chatten men jag såkalrt försökte stanns för att bilen vs helt sönder men han som körde vägrade stanna vi hade punka allt men han fortsatte att åka. Men såklart jag kunde ha gjort annorlunda det som jag sa men jag ber så mycket om ursäkt för det som hände och för det jag gjorde det kommer aldrig hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig jätte mycket jag kommer tänka på mer att kolla runt innan jag väljer och sno en bil samt att kolla av att mitt tangentbord funkar så som den ska funka innan ett scenario där jag inte hade kunnat skriva men såklart jag lärde mig jätte mycket från den bannet och jag kan lova det kommer aldrig hända igen. Såklart jag försöker hålla mig borta från sånna situationer för det påverkar bara mig och bara mig finns ingen annan o skylla på men såklart jag lärde mig mycket och jag lovar det kommer aldrig hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka