Accepterad McAfee | Ban Överklagan (waguchampangemode#4787)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

OlleHrm

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199115725342/

Ditt Hex-ID: 110000144deea1e

Vad är din discord tagg? McAfee#2692

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag var på ett butiksrån med mina vänner, vi skulle åka iväg med en sådan abuse bil OBS jag körde inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi och några kompisar i mitt gäng gick och gjorde ett butiksrån vi gjorde klart förhandlingen och var redo på att åka. jag märker sen att våran bil går som sören, jag SÄGER till föraren sakta ner så ger vi polisen en chans iaf, men han lyssnade inte, sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag fattar att den inte skulle vara felaktig om det var jag som körde bilen som då var en "abuse bil", men nu när jag satt i bilen och sa till föraren "sakta ner så ger vi polisen en chans iaf" så kan det bli roligt för båda parterna dock så lyssnade inte han, vad ska jag då göra som passagerare om jag nu har försökt göra scenariot roligt för både oss och poliserna? kunde ju inte bara hoppa ut ur bilen.
och i klippet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/16x5aTsF6QKDB9/d1337VE6iOZ5?invite=cr-MSx0a0osMzE5MTE0ODQs ser man inte att poliserna fortfarande var bakom, MEN det var dom. Sen var ju scenariot inte färdigt när ni bannade oss, polisen spårade oss så scenariot var inte klart för våran kompis som inte blev bannad vart gripen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad förut för lite mildare saker som t.ex. mild PWG körde ner en motorcykel för en trappa, Jag har lallat lite samt saker jag inte kommer ihåg nu, Jag har lärt mig av dom och då inte gjort om det.

Det står att jag har totalt 10st, men tänkt på att några har varit felaktiga och nån av dom är typ dubblerade av någon konstig anledning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde sagt att vi skulle använda en långsammare bil så inte det skulle behöva hända.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att man inte ska använda "abuse bilar" i sådana scenarion"

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Tillbaka