Accepterad MBG | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Skyline1

Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199365981836

Ditt Hex-ID: 110000153c9868c

Vad är din discord tagg? mbg11111111

Vem var det som bannade dig? Harry.

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Harry valde att banna mig eftersom han ansåg det jag gjorde som krim utan krim. Vilket jag förstår från hans perspektiv men det finns en anledning varför jag hamna i denna situation.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och min vän var vid sjukan och träffade på gamla vänner och valde och hoppa in i deras bil för att åka runt och ha det lite gött. Sen så hamnar vi i en sits där vi blir jagade av en bil nere vid hamnen och då började vi köra runt stan tills det blev en skjutning där jag hamna i mitten. Tanken från början var ju inte att åka och skjuta men att ha kul med vänner. Så jag hamnade bara i bilen vid fel tillfälle.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig skulle jag nog inte säga då Harry inte kunde veta varför jag befann mig i fordonet från första början. Men nu efter jag fått berätta min del så hoppas jag att ni förstår varför det blev som de blev.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har en del tidgare bans den men bara en under tre månader vilket var lall och rdm som var felaktig då personen som jag slog med basebollträ inte tog med sin egen röst i klippet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att kanske inte hoppa in i bilen men hur skulle jag kunna veta vart vi skulle hamna?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kanske att inte hoppa in i bilar men det var ju ändå vänner.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka