- Meddelanden
- 34
- Reaction score
- 1
Blacklist-referens
ID: 627 — Övrigt
Anledning: fusk
Personal: Hedgehog
Datum: 2026-02-24
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände var att jag och mina kompisar var pvg till industri området och vi tog en helikopter halvägs så tar hedgehog mig i staffsamtal och säger att jag ska hoppa krim support och innan han lämnar staff samtalet säger han var vänligen att inte lämna spelet men hans mic börjar brusa och lagga också att jag satt i en helikopter så hör man ju sämre men det ända jag hörde var var väligen att lämna spelet. när jag har hoppat krim sup så säger han varför lämnar du spåelet jag sa till dig att stanna kvar i spelet och så hinner jag inte säga vad som har hänt och så drar han mina roller och så blir jag p bannad för fusk 10 min senare.Snälla tro mig vill bara tbks till unive till mina vänner
Tar du ansvar för det som hände? Jag tar ansvar över det som har hänt men jag har häller inte fuskat han sa att jag bytte dator men jag har ju bara en dator så fattar inte ens varför jag blev bannad för att jag bytte pc
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har inte lärt mig något nytt jag visste redan att man inte ska fuska.
Varför ska vi ge dig en till chans? Ni ska ge mig en chans för att jag har inte gjort något fel utan jag tycker att det är hans fel för att han gjorde så snabbt så jag inte han förklara vad som hädne
Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag har inte några bevis tyvärr jag vill bara bli unbannad och spela med mina kompisar som det var för
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja