Accepterad mbappe_sju | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mbappe_sju

Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199830719733/

Ditt Hex-ID: 11000016f7cdcf5

Vad är din discord tagg? jeffman7

Vem var det som bannade dig? manualchecked

Bild på banmeddelande: E20E836F-41B5-49CC-AF71-EED5C98811AA.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffs valde att bannamig då ja råkade skriva på twt när ja låg död. Jag e van med att börja skriva i /x o ja skrev råkade o tänkte inte. Förstår honom då de inte är en ursäkt men t nästa gång ska ja tänka på att ja inte ba ska skriva /x o sen skicka medelandet flera gången genom att trycka på pilarna upp så medelendet kopieras o skickas igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade dött utav en bugg o rpar mig fram till sjukan o där kommer ingen sjukvårdare och flera i stora salen stör sig på att de inte kommer när de är ig så ja skulle skriva ooc sjukvårdare va gör ni gå t stora salen o ja började meddelandet med /x då jae van med att göra de. Det var ett slarvfel vilket ej kommer att ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Banen är giltig och inte felaktig och förstår honom t 100% har lärt mig att alltid vara uppmärksam när jag rollspelar och inte göra slarvfel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. alla bannar kommer jag inte ihåg. Men jag vet att jag blivit bannad för combat logg 2 gånger, sunt för nuft, lall samt fearrp. Dessa bans var nu för jätte längesedan och jag har verkligen tagit lärdom utav dessa bannar. Jag vet nu att dessa regelbrott leder till konsekvenser och kommer aldrig mer begå samma misstag som jag begick dessa gånger därpå att jag förrådde Unive vilket jag aldrig bör gjort var dumt men som sagt jag kommer inte göra om samma misstag igen. Samt sunt förnuft men de var en onödig grej ja gjorde.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade istället kunnat vara uppmärksam när jag rollspelar och bara väntat till sjukvårdare har tid t o komma. Detta slarvfelet kommer ej ske nåmer de lovar jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jeepp att aldrig mer va förvirrad när jae nyvaken och skriva fel i X

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka