Accepterad mbappe_sju | Ban Överklagan [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mbappe_sju

Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199830719733/

Ditt Hex-ID: 11000016f7cdcf5

Vad är din discord tagg? rawbike7

Vem var det som bannade dig? 3lvis

Bild på banmeddelande: 8014E1A3-8E12-4401-B1D1-0D5478224776.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffs valde att banna mig eftersom att jag valde att kliva ur min bil bara för att jag ''TRODDE'' och misstänkte att det var en fiende vårt gäng har krig med. Detta var helt och hållet fel och förstår staffsens frustation detta komemr verkligen inte att hända igen då jag lärt mig utav denna ban och verkligen tagit vara på detta nu. Jag ber hemskt mycket om ursäkt för den dåliga rp nivån men jag begick ett misstag vilket aldrig igen kommer att upprepas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän var ute och körde runt i bilen som två vänner. Vi ser en svart mercedes och min vän säger '' det är en opp kör efter'' jag gör fel då jag inte vet om de är en fiende eller inte men bara för att min vän säger det så betyder det inte att det är så men ja vi kommer fram jag frågar är de en kille ifrån hans gäng o han vägra svara på de sedan så hoppar ja ur o riktar och sedan kör han iväg och då skjuter jag. Detta var fel och en kass nivå inom rpn och ber jävligt mycket om förlåtelse och som sagt så kommer detta aldrig att upprepas återigen det lovar jag verkligen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte då jag inte följde det som gäller och rikta utan befogenhet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. alla bannar kommer jag inte ihåg. Men jag vet att jag blivit bannad för combat logg 2 gånger, sunt för nuft, lall samt fearrp. Dessa bans var nu för jätte längesedan och jag har verkligen tagit lärdom utav dessa bannar. Jag vet nu att dessa regelbrott leder till konsekvenser och kommer aldrig mer begå samma misstag som jag begick dessa gånger därpå att jag förrådde Unive vilket jag aldrig bör gjort var dumt men som sagt jag kommer inte göra om samma misstag igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade istället kunnat prata ut det som en spelare med en hög rp nivå vilket jag ofta brukar ha men idag så gjorde jag fel och det kommer absolut inte hända igen. Jag bör ha pratat ut det och istället kunnat ha en trevlig och schysst konversation mellan två individer ig osv istället för att hoppa ut o rikta. JAg tycker det var fel det jag gjorde och jag ångrar det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag har lärt mig att jag ALDRIG ska hoppa ut o rikta på någon om jag inte upp till hundra procent vet att något stämmer. Jag har lärt mig att jag inte ska vara så osocial som jag då var i läget men alla gör fel och jag har lärt mig och det kommer aldrig mer att ske samt så ber jag verkligen om förlåtelse till motparteen samt staffseen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes
vill notera att jag heter rawbike i discord och i steam men kan ej byta här i forumet

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka