Nekad mbappe_sju | Ban Överklagan [zyphe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mbappe_sju

Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199830719733/

Ditt Hex-ID: 11000016f7cdcf5

Vad är din discord tagg? tjugi_tre

Vem var det som bannade dig? zyphe

Bild på banmeddelande: 77B2DF69-E9AB-4356-BA06-3812C6907036.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffs valde att banna mig då jag sköt dödade personen istället för att skjuta däck och utveckla scenario mer. De är rätt då jag hade brist på social rp vid tillfället, jag ångrar detta och ber om en andra chans. Jag gjorde fel och har verkligen lärt mig utav det. Till nästa gång så ska jag alltid ha en hög social rp vilket kommer göra det roliga för båda parterna och det är det rp går ut på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi skulle köpa ett vapen ifrån en av dom. Vi står precis utanför deras gänghus och de kommer t mig och min vän jag frågar en av dom är de du som säljer vapnet han svarar nej han andra gör säkert då väljer jag att köra in till den andra killen och då riktar dom och ber mig köra ut, jag kör ut och frågar dom vad de är de håller på me då hela grejen var ett missförstånd de kommer ut o de börjar jaga oss vi kör därifrån samt så är vår bil snabbare så vi kör längrebort o väntar på att de kommer körandes, de kommer då skjuter jag och min vän ena bilen och dom är i en väldigt höghastighet då lägger ja mitt sikte på underdelen av bilen men iochmed att jag har en ap pistol samt inte den bästa ap pistolen så går mitt sikte upp när jag sprejar då har jag säkert råkat döda honom vilket absolut inte var meningen och det kan jag svära på heder och samvete. HAde jag varit smart nog och haft medal nedladdat så hade detta aldrig hänt då de hände en annan grej men de är redan löst och ja lärt mig utav detta fel och ska aldrig skjuta personen direkt men istället kidnappa eller nått annat som kan utveckla rpn samt ha ett program där ja kan klippa då ja kan hjälpa staffs med klipps ifall spelare gör fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. banen var inte felaktig då ja skjöt huvudet och inte däck, det var fel och från och med nu kommer det aldrig mer att upprepas och det lovar jag med hela mitt hjärta. JAg vill gå in i UNIVE och kunna rpa och ha en hög rp nivå och ha kul men alltid ha en seriös rp då det är så de ska vara. JAg gjorde fel och står mitt kast och har verkligen lärt mig. Detta kommer aldrig mer att upprepas!!!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. alla bannar kommer jag inte ihåg. Men jag vet att jag blivit bannad för combat logg 2 gånger, sunt för nuft, lall samt fearrp. Dessa bans var nu för jätte längesedan och jag har verkligen tagit lärdom utav dessa bannar. Jag vet nu att dessa regelbrott leder till konsekvenser och kommer aldrig mer begå samma misstag som jag begick dessa gånger därpå att jag förrådde Unive vilket jag aldrig bör gjort var dumt men som sagt jag kommer inte göra om samma misstag igen. Samt sunt förnuft men de var en onödig grej ja gjorde. Emoteabuse samt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade istället kunnat köra därifrån från första början och undvikit hela grejen eller istället kunnat skjuta däcken och höja nivån till en högre nivå såklart så båda sidorna får en så bra upplevelse som det bara går.
JAg är väldigt ledsen för detta och de kmr aldrig mer att upprepas det menar ja verkligen! Ja ber om en andra chans zyphe.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja verkligen. Att aldrig mer skjuta huvud istället för däck då rp nivån sjunker och motparten får inte en bra upplevelse. JAg ska alltid köra för motpartens vinst och aldrig mer göra om det jag gjorde. Jag kommer alltså aldrig skjuta huve istället för att försöka kidnappa eller ha en social rp och lösa de på andra sätt än att döda.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

@zyphe Ber om ursäkt! detta kommer aldrig någonsin att ske igen ifrån min sida. Ångrar detta så himla mycket.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka