Accepterad Maze Crazy | Medlem ansökning [Gurra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Maze Crazy

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198981503766/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin Alm Bajric

Vad är ditt discord namn? Maze Crazy#6625

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Melvin Bajric och är 36 år gammal. Han är ursprungligen från Bosnien och har varit med om mycket hemska saker och har blivit påverkad av hans förflutna och hans dåliga barndom. När Melvin var 5 år gammal så utbröt det ett hemskt krig i Bosnien som påverkade hela Melvins familj. 1992 i april utbröt det ett krig i Bosnien och Hercegovina. Detta kriget pågick från 1992- 1995 och Melvin var med de första 2 åren innan han var tvungen att fly med hans syster Sabina och hans mamma Samira. Melvins pappa var tvungen att stanna kvar i landet och ta hand om huset. Familjen valde att åka för att många vänner och familjer dog av serberna när dom invärderade Sarajevo där Melvin och hans familj bodde. Det kom soldater och tog alla Killar över 12 års åldern, man tog dom för att slavarbeta för att sedan bli dödad i tex en massgrav. Varje dag och natt var Melvin och hans livrädda att huset skulle bli bombat eller att det trampade in soldater med vapen och började skjuta. Dagen då Melvin hans syster och mamma valde att åka var när man fick reda på vad som hände med alla barnen och männen som bara försvann. Hela Melvins familj utom Emir (Melvin pappa) valde att åka. Det var en stor risk att stanna men Emir struntade i riskerna. Melvins familj satte sig på en buss och åkte ur landet i timmar och alla som åkte med inklusive Familjen Bajric var jätte rädda att serberna skulle stoppa bussen och skjuta ner allihopa. Melvins familj stannade på en flykting läger vid Bosniens gräns. På lägret var Melvin rädd och träffade en kompis vid lägret (som 13 år senare) fortfarande är väldigt bra vän med och Melvin säger än idag att utan Familjen Suljevic hade Melvin och hans familj inte klarat av skräcken. När Melvin blev äldre gick han in i kriminella spåren och fastnade där det första gänget Filip och Melvin gick med i hette Zetos. Det handlade mest om vapen med droger kunde bli involverade. Det blev krig mellan Zetos och Furex Gang det var svårt och var tufft för Melvin och Filip. Det gick inte bra för Zetos och många omkom. I slutet var gängkriget var det väldigt få medlemmar kvar i Zetos. Melvin och Filip splittrades och höll sig gömda men efter ett par månader sökte de upp varandra och är fortfarande vänner än idag. Sedan länge har Filip och Melvin velat fortsätta med kriminella handlingar. Allt över Melvins kriminella bakgrund älskar han bilar och att spela fotboll på fritiden. Melvins favorit bilar är bland annat nissan skyline r34 och supra och drömmer att i framtiden få testa en.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med en god rp och respektera alla. Jag kommer inte lalla då jag tycker det är dumt som fan att lalla och bara störande hur man orkar förstöra upplevelsen för andra medlemmar. Ut över att jag kommer bidra med en god rp och inte lalla kommer jag att göra mitt bästa för att se till att upplevelsen blir rolig för mig och andra medlemmar. Jag har tidigare varit medlem då jag har varit med sedan 2020 i augusti när jag gick med i "multistaden" som det då hette.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har rpat här mycket innan och har flera hundra timmar på unive och är den bästa servern på fivem och rekommenderar den starkt till andra. Det är roligt, spännande och de flesta bidrar med bra rp och alla mods och staffs gör ett fantastiskt jobb!

Hur hittade du Unive? Min kompis Filip tippasade om det så jag började rpa på det och blev beroende och var det enda jag spelade. Rp var helt nytt för mig och jag har blivit bättre och bättre och utvecklats genom rp och faktiskt lärt mig en del annat. Ett av de bästa minerna måste vara när jag var sjukvårdare och det var as roligt att träffa nya människor och lära mig mycket mer inom sjukvård.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och bidra med en bra energi, väldigt god rp och se till att jag gör det roligt för andra runt om kring mig också.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har många mål men de 2 viktigaste är Bidra med en väldigt bra rp och INTE LALLA.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej har inte varit aktiv på fivem på ett bra tag.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det till 110%!

Tillbaka