Inaktuell Edvin_yo | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edvin_yo

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? colombian_sniper

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Melvin Ohlsson som är 26 år gammal (2000-02-20)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, kung och hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Melvin kom från en liten stad som heter vä i småland och blev lämnad av sin familj för han inte såg ut som hans mamma eller pappa och sen flyttade han till unive staden när han hade byggt upp sitt liv bättre än någonsin och är nu redo att börja jobba på meko eller något annat jobb inom bilar och mekaniker. Melvin vill skaffa familj och ett fint hus att bo i med familjen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP och att vara trevlig mot alla på serven och göra roliga senarion som båda partnerna tycker är roliga och bra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I ett scenario är att man inte bara ska spela för att vinna utan man ska spela för att ha så roligt som möjligt och sträva efter att ha så bra rp nivå som man bara kan samtidigt som det blir roligt för båda parterna. Till exempel i ett snut jag och man vet att sin bil är mycket bättre än polisen så kan man istället för att bara åka iväg och skita i att rpa krocka eller något liknande så att du blir tagen av polisen och gör ett roligt scenario med polisen också och inte bara spela för att vinna varenda scenario för då blir det inte kul och det ska vara roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte spelat på ett tag nu så ska göra en bra comeback och riktigt coola scenarion alltså så vet jag inte riktigt om jag har det men om jag får gissa så är det ett nej. brukar inte vara en sån som bryter mot regler för man inte brukar tjäna så mycket på det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm- random death match, Vdm - vehicle death match och Meta gaming - när man snackar med någon utanför spelet och får information.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Inaktuell redan vidare via verifiering

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka