Accepterad Maze Crazy | Ban överklagan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maze Crazy

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198981503766/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: maze Crazy

Vad är din discord tagg? maze Crazy#6730

Vem var det som bannade dig? Ax3l#0001

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? snor bilar på gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har precis blivit chef på mitt drömjobb och vile så snabbt som möjligt ta mig till bilfirman. Efter många problem att komma in funkar det först snackar jag med en kille som snor en bil precis bredvid torget spawn. så jag kollar runt mig och av längtan så hoppar in i en saab som står parkerad 5-7 meter bort. Jag börjar tjuv koppla och blir 5 sek efter bannad för snor bil på gz.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom in i multistaden och var vid torget. Jag var väldigt uppspelt och ville bara snabbt till bilfirman till mitt nya jobb. Jag snackar en kille under 1 min sedan tar han en bil och sticker då jag ser en saab ca 6 meter bort från buss stoppet där jag spawnades när jag kom in. Jag tänkte inte helt klart och helt plötsligt satt jag där och tjuvkopplade 5 sekunder senare blir jag bannad för snor bil på gz.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om jag ska vara helt ärlig visste jag inte att man kunde bli bannad för att sno en bil vid torget spawn 6 meter. Med andra ord jag visste inte att torget var gz. Jag tycker att det var båda, det var inte för att om det stämmer att 6 meter bort från torget spawn var gz men det stämmer säkert. Men i alla fall varför detta var en felaktig ban är för att jag har aldrig själv eller sett någon annan blivit bannad för detta och jag visste verkligen inte att torget var gz.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig att bidra med bättre rp, reagera bättre när jag skadar mig, inte svära och bete sig omoget och nu att torgetspawn 6 meter bort är gz men jag lär mig och tar med mig detta till framtiden och detta kommer inte att hända igen. Jag har också lärt mig att sno en bil sådär är riktigt fel och kommer aldrig att upprepas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig ha tagit bilen för det är fel och jag kommer aldrig någonsin ta en bil från torget igen för jag är en sån som lär sig av mina banns och detta märker du på att jag skriver ofta att detta inte kommer att hända igen och detta lovar jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag blir unbanned och kommer jag aldrig sno en bil på gz igen och om vi går tillbaks när jag snodde bilen det jag skulle ha gjort är att jag skulle bara gått till garaget och hämtat ut en av mina bilar istället. Om jag kommer i denna situationen igen så kommer jag att inte göra samma sak som denna gången utan att gå till garage och hämta någon av mina egna bilar istället.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka