- Meddelanden
- 90
- Reaction score
- 1
Ban-referens
fivem-garage-589 — FiveM, Utgår 2026-03-06
Anledning: Snor bilar framför ägaren och säger sådär ni gjorde med min vän får ni inte ens göra
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag var i gs och såg en bil upplåst, jag väljer då diskret smyga fram till bilen och sno den som folk gör irl. Jag hämtar upp min vän och låter han köra den och sedan kommer de fram en blå bmw och hoppar ut och tar fram id-brickan för att se våra id. Vi åker lite mer framåt och du säger han hoppa ut ur bilen, då frågar vi vareför och han säger aldrig. Sen blir min vän felaktigt svbannad och då shuffar jag till förarsätet. Då säger han samma sak till mig och då säger jag varför, skriver också i ooc i vilekn regel de står att man inte får sno en bil, han svarar samma sak igen "Hoppa ut ur bilen de min väns" så jag kör ifrån därifrån. Sen blir jag med svbannd. JAg hoppar support och då säger staffen att min ban har blivit förlängd med 1 dag på grund av att jag snor hans bil och det ska tydligen vara suntförnuft oavsett ifall det var diskret och ingen var där.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Nej för den var felaktig
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Inget
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag tycker verkligne detta kunde undvika ifall han skrev vad för regelbrott jag gjorde
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA