Accepterad Maxsvvensson | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxsvvensson

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198975002546/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Svensson

Vad är ditt discord namn? Macko #2377

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär Anders fällman är mellan 30 års åldern. Han har levt sitt liv fartfyllt men ändå lagligt. Han umgås gärna med sina närmsta vänner och har alltid en bra attityd mot dem som han tycker om. Anders har jobbat som bilmekaniker senaste 10 åren i en annan stad. men har även jobbat på falck i denna stad. Han brinner för att hjälpa andra och för att finnas där som stöttande när dem kommer till svåra sociala situationer. Han har lätt att få andra människor att le och sluta vara ledsna. Han är oftast positivt om han inte tänker på sitt trauma han var med om vid 16 års åldern där han förlorade båda sina föräldrar. Han var väldigt deprimerad under denna period och gör nu allt han kan för att få andra människor att känna sig bättre. Han har ett bra tålamod och visar gärna upp det nu för tiden. Han gör gärna saker som får honom att framstå som en bra människa och hängiven till sina vänner och sina släktingar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har väldigt många timmar på FiveM och majoriteten är på Unive/Multistaden servern. Enligt mig visar det min lojalitet till servern eftersom jag har många timmar inom unive. Jag spelade mycket förut somsagt men min gamla dator var fruktansvärt dålig och klarade inte av alla nya plugins. men nu har jag äntligen en ny dator och kan äntligen spela igen:).

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en riktigt bra server som verkligen har gått framåt och blivit seriösare och seriösare med tiden. det gillar jag.

Hur hittade du Unive? Jag och många av mina kompisar spelar på denna server och de var min polare som visade mig i grund och botten i julas.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att få dom andra på servern att få sig ett skratt åt mina gamla o torra skämt men också att kunna hjälpa dem när dom behöver hjälp som i sjukvården eller mekaniker. Och ta upp kontakten med mina ingamevänner igen. Jag vill kunna vara en förebild i rp:syfte för de nya på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att hjälpa till så mycket som möjligt på servern för att den ska hålla sig ren o fin, och så klart att få ha kul inom mitt rpande

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar endast på denna och ska bara hålla mig till denna då unive har blivit en så seriös och bra server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka