Accepterad Maxsvvensson | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxsvvensson

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Svensson

Vad är ditt discord namn? Macko2377

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anders Fällman, 61 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Händig, karismatisk, rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Anders är uppvuxen i en liten stad. Han blev tidigt introducerad till abretslivet och har testat på det mesta när det kommer till yrke. Pensionen börjar dock närma sig och Anders vill krama ur de sista krafterna och arbeta och försöka uppleva så mycket som möjligt med sina vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Till en trevlig och rolig stämning. Jag ooc är 21 år gammal och väldigt mogen. ic är Anders en spegling av mig ooc, det vill säga snäll och trevlig. Kommer bidra till en bra stämning på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska ha kul och lära sig av varann. Det kan vara allt från att ha ett viktigt jobb ic som gynnar andra till att behandla alla lika och vara snäll.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag blev bannad från dis orden 2021 och har inte spelat sedan dess. Har inget minne av händelsen men gjorde mest troligt fel. Har nyligen överklagat bannen och vill börja spela seriöst nu.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: avsiktligt döda någon utan anledning sunt förnuft: som det låter, sunt förnuft och logiskt tänkande gäller, ALLTID. NLR: dör du in game så minns du ej vad som hände inann du dig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vill bara poängtera att jag är väldigt mogen och vill bidra med det jag kan till servern när det kommer till att vara online men även vara trevlig och snäll.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka