Accepterad pinnenlucky | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pinnenlucky

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ed

Vad är ditt discord namn? Pinnenlucky

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Vincent Okler, 68år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: När han va liten så blev han mobbad mycket, han hade en anderlunda stil jämför med alla andra ungar i hans ålder. Han blev mobbad för både att han va kort och konstig, han blev också mobbad för att han inte hade så mycket pengar. För varje dag som gick så levde Vincent Okler i sin tystnad. När åren gick med både mobbning och svårigheter i skolan så fick han hjälp till slut. Det va ett motorcykel klubb som hjälpte han. Det sa till han, om du klarar dina studier och försöker få bättre liv så skulle han en dag få gå med. Vincent försöke så gått han kunde men mobbningen blev bara mer. Varje dag efter skolan så gick han till denna klubben och grät, en av medlemmarna av klubben frågade om han skulle åka med till skolan och säga till dom på skarpen, Vincent viste inte va han skulle säga. För varje dag som gick så blev det bara sämre och sämre. Han gick till denna medlemmen och bad om hjälp och frågade, kan du snälla komma till skolan och säga till, medlemmen skrattade och sa jag gör det så gärna pojk. När det va en ny dag i skolan så kom medlemmen till skolan, gick in i klassrummet under deras lektion och sa, är det såhär man behandlar en klass, frågade han. En elev svarade tyst varför inte, medlemmen blev rasande och skrek, Fyfan va dåligt av er och vara flera mot en, denna skolan är sjuk så han. Flera år gick och Vincent gick äntligen klart skolan och tog studenten. Han arbetade varje dag för att ha råd för sin Harley Davidson cvo street Glide. Åren gick och till slut hade han råd för den motorcykeln han ville ha. Han köpte sig den och blev prospect, nu åker han runt med dom och vara cool.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra social rp, roliga scenarion, vilda rån, polis jagande och vilda sprong

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att t.ex. om jag blir kidnappad så räknar jag med att det ska hålla långa roliga scenarios och att det ska vara roligt istället för att det kidnappar mig och sedan bara dödar. Det ska vara lika roligt för båda partnerna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot många regler som FearRp, Metagaming och Rdm, jag gjorde detta när jag knappt viste något om serverns regler och jag vet att det är dumt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, Vdm, metagaming och FearRp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Det kommer ej att gå det blir svårt att fixa det, jag har brukat alltid att köra så

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Så nu heter det likadant

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka